Hej læsere!
Nu kommer der et indlæg som jeg har glædet mig helt vildt meget til at skrive. Jeg har nemlig været til One Direction koncert!
Som nogle af jer ved, så fik jeg ikke biletter i første omgang, men så købte vi dem til overpris på en svensk billet-side.
Mig og min bedsteveninde ankom til Herning og vi stillede os i kø.
Jeg lider af klaustrofobi så jeg fik det meget skidt i køen. Jeg ved heller ikke helt om man kunne kalde det en kø, for folk sprang ind, overhalede, og det var en stor klump af mennesker... Totalt dårligt system Herning har.
Nå, men jo længere vi kom ind i køen blev jeg mere og mere nervøs.
Vi havde jo ikke købt vores biletter direkte fra billetnet, så der var jo en meget lille sandsynlighed for at de ikke var gyldige. Vi var 95 % sikker på at de var gyldige, men da vi så at nogle piger gik ud af køen, og man kunne se at deres biletter ikke havde virket, så blev jeg nervøs. Hvad hvis min ikke er gyldig?
Men det var den!! Mig og min bedstevenindes biletter blev bippet ind, og vi kom ind i salen.
Jeg blev VIRKELIG overrasket over at vi var så tæt på. Jeg kunne tydeligt se dem, og det var helt vildt.
Jeg fik øjenkontakt med Zayn og han smilede til mig, og det var helt vanvittigt. Det var en fantastisk tur, og jeg er SÅ glad!
Nu kommer der et indlæg som jeg har glædet mig helt vildt meget til at skrive. Jeg har nemlig været til One Direction koncert!
Som nogle af jer ved, så fik jeg ikke biletter i første omgang, men så købte vi dem til overpris på en svensk billet-side.
Mig og min bedsteveninde ankom til Herning og vi stillede os i kø.
Jeg lider af klaustrofobi så jeg fik det meget skidt i køen. Jeg ved heller ikke helt om man kunne kalde det en kø, for folk sprang ind, overhalede, og det var en stor klump af mennesker... Totalt dårligt system Herning har.
Nå, men jo længere vi kom ind i køen blev jeg mere og mere nervøs.
Vi havde jo ikke købt vores biletter direkte fra billetnet, så der var jo en meget lille sandsynlighed for at de ikke var gyldige. Vi var 95 % sikker på at de var gyldige, men da vi så at nogle piger gik ud af køen, og man kunne se at deres biletter ikke havde virket, så blev jeg nervøs. Hvad hvis min ikke er gyldig?
Men det var den!! Mig og min bedstevenindes biletter blev bippet ind, og vi kom ind i salen.
Jeg blev VIRKELIG overrasket over at vi var så tæt på. Jeg kunne tydeligt se dem, og det var helt vildt.
Jeg fik øjenkontakt med Zayn og han smilede til mig, og det var helt vanvittigt. Det var en fantastisk tur, og jeg er SÅ glad!
Var i til koncerten?
Fik i øjenkontakt med drengene, eller smilede de til jer?
Levede det op til jeres forventninger?
Fik i øjenkontakt med drengene, eller smilede de til jer?
Levede det op til jeres forventninger?
KNUS WHITTA

