tirsdag den 7. maj 2013

ONE DIRECTION KONCERT

Hej læsere!
Nu kommer der et indlæg som jeg har glædet mig helt vildt meget til at skrive. Jeg har nemlig været til One Direction koncert!
Som nogle af jer ved, så fik jeg ikke biletter i første omgang, men så købte vi dem til overpris på en svensk billet-side.
Mig og min bedsteveninde ankom til Herning og vi stillede os i kø.
Jeg lider af klaustrofobi så jeg fik det meget skidt i køen. Jeg ved heller ikke helt om man kunne kalde det en kø, for folk sprang ind, overhalede, og det var en stor klump af mennesker... Totalt dårligt system Herning har.
Nå, men jo længere vi kom ind i køen blev jeg mere og mere nervøs.
Vi havde jo ikke købt vores biletter direkte fra billetnet, så der var jo en meget lille sandsynlighed for at de ikke var gyldige. Vi var 95 % sikker på at de var gyldige, men da vi så at nogle piger gik ud af køen, og man kunne se at deres biletter ikke havde virket, så blev jeg nervøs. Hvad hvis min ikke er gyldig?
Men det var den!! Mig og min bedstevenindes biletter blev bippet ind, og vi kom ind i salen.
Jeg blev VIRKELIG overrasket over at vi var så tæt på. Jeg kunne tydeligt se dem, og det var helt vildt.
Jeg fik øjenkontakt med Zayn og han smilede til mig, og det var helt vanvittigt. Det var en fantastisk tur, og jeg er SÅ glad! 
Var i til koncerten?
Fik i øjenkontakt med drengene, eller smilede de til jer?
Levede det op til jeres forventninger?
KNUS WHITTA

mandag den 6. maj 2013

We had so much fun!

HEJ LÆSERE!
Den her weekend har været en weekend i særklasse!.. Faktisk tror jeg at det har været den bedste weekend i mit liv... Den eneste weekend som har været bedre end den her, var nok den weekend hvor jeg fik min ene hund, haha.
Nå, men jeg var jo i Jylland med min bedsteveninde hvor at vi skulle overnatte hos nogle venner fra lørdag til søndag, hvorefter vi skulle køre til One Direction koncert.
Jeg vil skrive mere om One Direction koncerten i et andet indlæg.
Søndag eftermiddag var der helt ekstremt godt vejr, og derfor nød vi  varmen ved at tage billeder i haven.
Hvad har I lavet i jeres weekend? 
Hvad synes I iøvrigt om min nye top? - Den er fra topshop og jeg købte den sidste mandag, tror jeg. 
KNUS WHITTA

lørdag den 4. maj 2013

Som et helt andet land!

Hej læsere!
Så er mig og Nathalie kommet til Jylland, for i morgen skal vi jo til One Direction koncert!
Det var virkelig dejligt at komme ud af bilen og ud i luften igen, for det er sku en lang tur fra KBH til Jylland, Nå, men turen var lidt sjovere når jeg kunne være i selskab med bedsteveninden.
For mig føltes det som om at jeg er i et helt andet land. Der er så stor forskel på Jylland og Sjælland synes jeg. I hvert fald fra det sjælland jeg kender, haha. Jeg er jo en storby-pige fra indre københavn.
Dog er hun vidst blevet lidt overtræt.. griner af alt... men ja, jeg er jo også skideskæg... oder was (eller hvad på tysk).
Så har vi taget en One-Direction qouiz, og vi fik stort set ALLE 30 svar rigtigt, haha!
Nu høre vi 1D og snakker og hygger os.
Skal I til One Direction koncert i morgen, og hvor skal I sidde?
Hvad synes I i øvrigt om mit outfit idag?KNUS WHITTA

fredag den 3. maj 2013

New In - Bum bag

HEJ LÆSERE!
Som jeg har skrevet i et andet indlæg så skal jeg til One Direction koncert på søndag, og det glæder jeg mig rigtig meget til.
Til sådan en koncert er det jo meget smart at have et sted til sin mobil og til sin pengepung, og derfor har jeg købt en Bum bag.
Faktisk har jeg ikke anskaffet mig en fordi at jeg synes alle går rundt med en, og jeg vil ikke være en del af mængden... Ja, det lyder nederen, for man behøver jo ikke skille sig ud, haha.
Men jeg har ikke haft behovet, men nu synes jeg det ville være genialt med sådan en bum bag, eller mavetaske... det lyder lidt sejere at kalde det bum bag, ikke?
Men jeg skal rigtig mange ting her til sommer hvor at det ville være smart at have sådan en.
Derfor købte jeg igår den her bum bag.
Alle har en sort læder bumbag, så jeg ville gøre noget andet.
Den her er så lækker og speciel. Frynserne gør den lidt indianer-agtig, og det kan jeg godt lide.
Den er fra Mimic, og den kostede 500 kroner. 
Har i en bum bag? - Eller hvad kalder i det?
Hvordan ser jeres bum bag ud?
KNUS

Thank god its friday!

HEJ LÆSERE!
Hvor har jeg dog bare ventet spændt på den her weekend!
I morgen klokken ti kommer min bedsteveninde og så køre vi til Jylland. Vi skal overnatte hos nogle venner af familien, og det bliver rigtig hyggeligt. Dagens efter skal vi til ONE DIRECTION KONCERT!
Jer som har læst min blog siden November ved hvor langt nede jeg var, da vi ikke fik biletter, men vi fik skaffet nogle!
Jeg gav så min bedsteveninde biletter til One Direction i konfirmationsgave. Det var sku dyrt, for de blev jo solgt til overpris, men hun er det værd. Jeg ved hvor meget hun ønskede det.
Nå, men selve turen bliver også hyggelig. Jeg skal til at lede efter min mobilhøjtaler så vi kan sidde og høre One Direction i bilen på vej til Jylland.
GLÆDER MIG!
Hvad skal I lave i weekenden? Skal I til 1D-koncert i Herning? 
KNUS WHITTA

torsdag den 2. maj 2013

Superstar.dk - CASIO


Hej læsere!
I Torsdags modtog jeg det her fantastiske Casio-ur fra Superstar.dk
Jeg er helt forelsket i det, og det passer til alt!
Superstar.dk har nogle vildt smukke ure, og de har for eksempel også nogle Seiko-ure som jeg også overvejer at gå ind og kigge nærmere på.
Udover ure, har superstar.dk også smykker og solbriller, og jeg synes helt klart at I skal gå ind og tjekke deres side!
Så har Superstar.dk også været så søde at give jer en rabatkode, så i kan få 10 % rabat! 
Rabatkoden varer i to dage, så gå ind og tjek deres side NU, så I har muligheden! 
For at indløse rabatten skal I i rabatkode-feltet skrive 'Whittaheart'.
Kan i lide uret? - I næste uge kan i vinde et magen til, i en lille give-away! Uuuuh. 
KNUS WHITTA

DAGENS OUTFIT

Hej læsere!
Nu er mit overskud til bloggen kommet tilbage.
I de sidste dage har jeg bare siddet og set flere sæsoner af 'Pretty little liars' fordi at jeg ikke har været helt på toppen.
Måske skyldes det at jeg er begyndt at vågne klokken seks om morgnen, og ikke har kunne sove videre. Søvnmangel kan virkelig ødelægge en. Man bliver mere irritabel, og jeg har ikke lyst til at det skal gå ud over min familie og venner. Jeg har sådan en uro i kroppen... Nå, men det er sku nok ikke så voldsomt spændende at høre om, haha. Men nu ved i hvorfor jeg ikke har blogget.
Undskylder mange gange til dem som har skrevet:" Har abstinenser! - Har brug for din blogging".

Idag havde jeg det her outfit på.
Det kan måske se lidt kedeligt ud her på billederne, fordi at det er svært at se min halskæde, som faktisk er neonpink. 
Mine shorts er fra H&M, min top er fra H&M og min sko er fra Adidas. 
Hvad synes i om outfittet?
KNUS WHITTA