fredag den 6. december 2013

Shake it up, shake up the happiness, Wake it up, wake up the happiness, come on y'all, it's Christmas time!

HEJ LÆSERE!
Jeg tænkte at jeg lige ville lave et lille "Outfit of tonight" inden at jeg smutter ud af døren i aften. Jeg skal nemlig mødes med et par veninder. Det bliver nok bare noget hyggedruk, det er i hvertfald det jeg har et outfit på til. Ikke ligefrem et outfit til party inde i byen, hihi. 
Jeg er virkelig glad pt. jeg føler at det går meget fremad med mine mål og ønsker og det har da helt klart givet mig lidt af et selvtillids-boost at jeg har kunne sidde her bag ved min computerskærm og få etableret forskellige sjove projekter og kontakter. Livet er bare så meget nemmere end det var sidste år på den her tid. Det er helt vanvittigt hvordan livet kan ændre sig, man skal bare have tålmodighed og holde hovedet oppe, når tingene ser svære ud. :-)
Nå, men nu må jeg se hvornår jeg skal mødes med mine veninder.
Hvad skal I lave i aften? - Har I nogle spændende planer? 
KNUS WHITTA

torsdag den 5. december 2013

May all your troubles soon be gone, christmas lights, keep shinin' on...

HEJ LÆSERE
Jeg må altså lige nød til at dele det her tip med jer, for det er altså for sindssygt. På Justagirlsj.dk Kan man købe en FIN maxi-kjole for kun 150 kroner. I mandags var jeg selv inde og købe den her røde maxikjole på deres side, og den skal jeg helt sikkert have på juleaften. De har også kjolen i andre farver f.eks. hvid og blå stribet, lyserød, grøn osv. Kjolen er virkelig rar at have på og jeg må indrømme at jeg er lidt overrasket over at man kan få en så lækker kjole, for så lidt penge.
Indlægget er ikke sponsoreret og jeg har selv købt kjolen, bare så I ved det. 
Hvad synes I om kjolen? 
Har I fundet ud af hvad I skal have på juleaften?
JULEKNUS WHITTA

onsdag den 4. december 2013

Vinder af lækre Stine A smykker!

 HEJ LÆSERE!
Hvor har det været helt fantastisk så mange deltagere som har været i Stine A-giveawayen! :-) MEN nu har jeg fundet en vinder, og vinderen er.... Caroline Rebbe Kjellerup!
Mange gange tillykke Caroline, og jeg vil skrive en e-mail til dig nu. Jeg håber at du er glad for dine nye smykker! 
Glædelig 4. December til ALLE. 
JULEKNUS WHITTA

Månedens topshop favoritter - December

HEJ LÆSERE!
Nu er vi kommet til den sidste måned i året, og jeg har nu lavet ialt 12 topshop-collager igennem året, da jeg startede i Januar.
Er topshop-favoritterne noget I gerne vil have at jeg bliver ved med næste år, eller er der måske et andet mærke du gerne vil se favoritter fra? :-)
På denne collage har jeg haft svært ved at finde en ultimativ favorit, men jeg må nok sige at den sorte taske og den lyserøde jakke får min stemme. Jeg MÅ simpelthen have den sorte taske, for den er så MEGA nice og rå, synes jeg. Åh, hvem skal man charme for at få sådan en?
Hvad er jeres favorit på collagen? 
KNUS WHITTA

mandag den 2. december 2013

I'm an introvert... I love being by myself, love being outdoors, love taking a long walk with my dogs and looking at the trees, flowers, the sky - Audrey Hepburn

HEJ LÆSERE!
Jeg ville lige dele et par fantastiske billeder af mig og mine hunde forleden. Jeg elsker at tage hen i den park som ligger meget tæt på mit hjem og så er der en særlig hunde-gård hvor hundene kan løbe frit, og der hænger jeg lidt ud med dejlige Coco og Lucca. Lucca er seks år og er blevet lidt mere moden og hun gider ikke rigtigt det med at løbe rundt, hun vil hellere sidde og nusse, men Coco hun elsker at springe rundt og som hendes hundemor, så må jeg jo så fise rundt med hende.
Nå, men nok om det. I morgen fik jeg det endelige svar fra model-bureauet. De sagde at jeg var LIGE det de ledte efter og at jeg ville være en super god model og at jeg havde stærke øjne, men at jeg altså var lidt for lav. Jeg er 1,61 til dem som vil vide det.
Lige da jeg fik det afvide var det et knæk. Jeg følte mig så grim og ikke god nok, men da jeg lige var kommet mig lidt over det, så blev jeg virkelig glad. Jeg fokuserede bare på at de ikke kunne bruge mig, men da jeg flyttede fokusset lidt, så fik jeg jo faktisk en fantastisk kompliment! Hvis jeg var ti centimeter højere så ville jeg måske være en rimelig succesfuld model, fo jeg har åbenbart liiiige ansigtet til det. :-D Så jeg er faktisk rimelig glad. 
Hvad får I 2. December til at gå med? 
Lad mig høre lidt fra jer! :-) 
KNUS WHITTA

Nu det jul i land og by, og guds engle små klæder sig festligt på i det himmelbå...

Bukser: Dr. Denim - Sweater: Ganni - Hvid skjorte: Zara - Sko: Reebok - Jakke: H&M
HEJ LÆSERE!
Igår var jeg en lille hyggelig tur ude med mine hunde og så fik jeg selvfølgelig taget et par outfitbilleder.
I øvrigt så vil jeg begynde at skrive en linie fra en julesang i overskriften i hvert indlæg, for jeg vil have at I alle skal komme i julehumør og det håber jeg at kunne gøre, hihi.
Dagens linie er fra en Shu-bi-dua julesang som jeg synes er rigtig sød.
Hvad synes I om mit outfit igår?
STORE JULEKNUS WHITTA

søndag den 1. december 2013

Nu skal der jules!!

HEJ LÆSERE
Hvordan fejre man 1. December bedre, end med et overredigeret julebillede med skøre selfies?! - Det ved jeg heller ikke.
Min familie har den fantastiske tradition at vi første december køber juletræ, pynter det og høre NOW Christmas og en anden cd som hedder "Julebal i nisseland" Det er RÅ-hyggeligt!
Det her er min første jul meget længe hvor jeg har det godt og er bekymringsfri, angstfri og glad. Jeg har mange gode ting i vente, sjove projekter og ideer som skal realiseres og så selvfølgelig mit eventuelle nye model-arbejde. 
Jeg glæder mig til den her måned! - Jeg glæder mig til for første gang i fire år at kunne nyde måneden i fulde drag, grine og være glad! Nu kommer min far snart med juletræet og så skal det pyntes og selvfølgelig danses til MC Einar's 'Jul det cool'.
Hvad skal I bruge dagen på? Har jeres familie nogle gode traditioner?
OG HEY - Har I set bloggens header/banner? Jeg har julet den op, hvad synes I om det?

JULEKNUS WHITTA