HEJ LÆSERE!
Jeg tænkte at jeg lige ville lave et lille "Outfit of tonight" inden at jeg smutter ud af døren i aften. Jeg skal nemlig mødes med et par veninder. Det bliver nok bare noget hyggedruk, det er i hvertfald det jeg har et outfit på til. Ikke ligefrem et outfit til party inde i byen, hihi.
Jeg tænkte at jeg lige ville lave et lille "Outfit of tonight" inden at jeg smutter ud af døren i aften. Jeg skal nemlig mødes med et par veninder. Det bliver nok bare noget hyggedruk, det er i hvertfald det jeg har et outfit på til. Ikke ligefrem et outfit til party inde i byen, hihi.
Jeg er virkelig glad pt. jeg føler at det går meget fremad med mine mål og ønsker og det har da helt klart givet mig lidt af et selvtillids-boost at jeg har kunne sidde her bag ved min computerskærm og få etableret forskellige sjove projekter og kontakter. Livet er bare så meget nemmere end det var sidste år på den her tid. Det er helt vanvittigt hvordan livet kan ændre sig, man skal bare have tålmodighed og holde hovedet oppe, når tingene ser svære ud. :-)
Nå, men nu må jeg se hvornår jeg skal mødes med mine veninder.
Hvad skal I lave i aften? - Har I nogle spændende planer?
KNUS WHITTA
Nå, men nu må jeg se hvornår jeg skal mødes med mine veninder.
Hvad skal I lave i aften? - Har I nogle spændende planer?
KNUS WHITTA






