søndag den 23. december 2012

Niall Horan snekugle!

Forleden købte min mor en snekugle til mig, hvor man selv kunne sætte billede ind. Jeg satte så dette billede ind af min kæreste.
Kan i kende ham?
Ja, det er Niall Horan fra One Direction.
Hvad synes i om den?
Jeg elsker at kigge på den om aftenen før jeg falder i søvn. Den ligger ved min vindueskarm foran min seng.
JULEKNUS WHITTA

lørdag den 22. december 2012

New in - Lingerie

Det er faktisk lidt snyd at kalde det "new in" for jeg fik det for to uger siden, men jeg har bare ikke fået taget billeder af det.
Som mange af jer ved, så elsker jeg neon-farver, så dette sæt er simpelthen helt perfekt til mig.
Hvad synes i om sættet?
JULEKNUS WHITTA

I bedring!!!


Igår følte jeg at jeg aldrig ville blive rask, men idag er jeg faktisk i bedring. Ikke meget bedring, og jeg er ikke rask, men nu kan jeg gå rundt, og jeg er bestemt ikke ligeså hjælpeløs mere.
Jeg har en masse nye indlæg til jer nu, og jeg håber at i vil følge med. Nu krydser jeg bare fingre for at jeg er 100 % rask juleaften.
JULEKNUS WHITTA

søndag den 16. december 2012

Godmorgen!

Godmorgen!!
Idag er jeg syg, så der er ikke det store festfyrværkeri på bloggen, hahah.
Jeg går rundt i tennissokker og shorts, og nyder livet. Man kan sagtens være glad, selvom man er syg.. Efter min mening.
Anyways - håber i har en god morgen, og at i får en fantastisk dag.
JULEKNUS WHITTA

lørdag den 15. december 2012

Bedsteveninde-hygge!

Hej læsere!
Idag har jeg været i Fields (Endnu engang) med Nathalie.
Det var rigtig hyggeligt. Vi fik prøvet nytårskjoler, og fik prøvet sjove hatte og masker. 
Vi var på starbucks, som lige er åbnet i Fields, og det var super hyggeligt. Det bragte virkelig minder tilbage, fra da mig og Nathalie var i london sidste år, og var på starbucks.
Hvad har i fået jeres dag til at gå med?
Jeg er desværre blevet syg, og det er ikke særlig sjovt - især helt op til jul, hvor jeg skal nå en masse ting.
Nå, men er det ikke utroligt så smuk min bedsteveninde er? Jeg misunder hende godt nok, når jeg ser billeder af hende. Selvfølgelig den gode misundelse, og ikke den dumme og lede, hahha.
Nå, men jeg håber at i alle sammen har det godt.
5 SKOLEDAGE TILBAGE!
JULEKNUS WHITTA

fredag den 14. december 2012

For et år siden... Sangkonkurrencen.

Nu er det et år siden at jeg fik nyheden om at jeg var udvalgt til at være med i en stor konkurrence på internettet.
Det var en sang-konkurrence, hvor man skulle sætte et klip ind hvor man synger, og så var der nogle som skulle stemme på hvem som skulle med.
Der var ca. 2.000 som deltagede, og jeg havde ingen forhåbninger om at jeg ville blive udvalgt.
Jeg sendte denne her sang ind: 
På daværende tidspunkt var det faktisk tre måneder siden jeg havde indspillet dette cover, og derfor havde jeg ikke regnet med at den ville komme med. Jeg døjede meget med slem forkølelse og halsbetændelse, da jeg sang sangen, så det var bestemt ikke optimalt. 
Nå, men jeg gik rundt i en uge, og tjekkede om de havde fundet deltagerne, og en dag kom deltagerne frem.
Der var ca. ti udvalgte piger... Og jeg var en af dem.
Det var utrolig syrealistisk, for der var jo mange deltagere.
Det var et utrolig stort selvtellidsboost, og jeg var virkelig stolt.

Næste runde i sang-konkurrencen, ville kun fem piger gå videre. Vi skulle indspille et "julesangscover" og deadline var efter en uge.
Jeg gik rundt og hørte diverse julesange, øvede mig, og blev helt træt i hovedet. Jeg VILLE gå videre, så jeg pressede mig selv til det yderste.
Da jeg havde prøvet en hulens masse julesange, så valgte jeg "Silent night" som jeg indspillede.
Her:

Nå, men endnu engang gik jeg og ventede spændt. Jeg kunne næsten ikke klare ventetiden.
Der var massere snak i diverse forums på den side konkurrencen var, og folk ytrede sig MEGET.
Jeg fik kommentarer som at jeg sang som en engel, og andre skrev at jeg sang som en syg papegøje.
Efter endnu en uge kom resultatet. Jeg var en af de udvalgte.
Jeg kunne ikke fatte at jeg  var én af de fem, som var blevet valgt ud af 2.000!

Nå, men så blev det juleferie, og jeg skulle op til min kusine.
Jeg glemte hurtigt konkurrencen, for nu var jeg jo sammen med familien og hyggede mig.
Pludselig 23. December husker jeg det!
Jeg skulle indspille en sang! - Og det værste af det hele... Den skulle være færdig 25. December.
Jeg gik en smule i panik, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre.
Jeg kunne da ikke bare sidde i deres køkken og indspille på min computer? - Og hvad skulle jeg synge?
Jeg brugte en hel dag på at sidde og tænke på sange. Der var ikke nogle krav til hvad den skulle handle om, så der var aaaaalt for mange muligheder.
Jeg valgte efter noget tid at synge Nangiala af Rasmus Seebach.
Jeg begyndte at synge den, men jeg stoppede hurtigt igen. Den lå ikke til min stemme, og jeg måtte prøve noget andet.
Derfor valgte jeg "Under stjernerne på himlen."
Jeg satte mig ind i deres kontor, og sang. Det var lidt underligt at sidde hos andre og synge, og jeg følte mig lidt som sådan en wierdo. Lidt ligesom små børn som sidder på  toilettet og synger, hahah.
Nå, men jeg fik sat sangen ind til deadline:

Jeg var virkelig utilfreds. Jeg havde næsten lyst til at græde, så utilfreds jeg var. Jeg havde været stresset da jeg indspillede den, og det kunne man sagtens høre på min stemme. Jeg sang ikke ordene, jeg snakkede nærmest, og det var hårdt.
Nå, men jeg ventede på at finde ud af hvem som gik videre.
Jeg ventede i endnu en uge. Jeg var fuldt og fast sikker på at jeg ikke kunne gå videre.
Der ville blive udvalgt tre til finalen, ud af de fem.
Pludselig ringede min bedsteveninde, og fortalte mig det.
"Du er gået videre i konkurrencen" Sagde hun. Jeg forstod NADA! Jeg forstod ikke hvordan jeg kunne gå videre, når min sang var så dårlig.
Vi var tre tilbage i konkurrencen, og nu skulle folk stemme.
Som nogle af jer ved, så kom jeg på 3. Pladsen. Men jeg er stolt, og det var en fantastisk jul, med succes.
Nå, hvad synes i om sangene?
HUSK at jeg indspillede det for et år siden. Der er kommet meget forbedring siden, hahah.
JULEKNUS WHITTA. 

torsdag den 13. december 2012

Right now.

Jeg tror ikke at mange af mine læsere ved hvor stor en passion jeg har for musik. Faktisk så har jeg sunget siden jeg gik i børnehaveklassen. Dog har jeg holdt pauser.
Faktisk kom jeg på 3. pladsen i en internet-sang-konkurrence, for et år siden - ca. 1000 deltagede, så det er jeg stadig lidt stolt af, selvom min stemme selvfølgelig er blevet bedre end den var sidste år.
Nå, men jeg elsker at spille på mit klaver, og ligenu er jeg igang med at komponerer min egen sang, som hedder "A song to you."
Jeg har planer om at kunne lave en cd med den, og se om jeg kan komme videre ud med den. Dog er jeg lige startet, så der er lang vej endnu. 
Nå, men jeg er syg, så jeg sidder bare og fordyber mig i musikken.
JULEKNUS WHITTA