fredag den 8. februar 2013

NYE NEGLE!

Hej læsere.
idag har jeg lavet negle... Eller rettere sagt, Nath har.
Det er mega svært at skrive ordentligt, så er lidt i knibe. Hvad gør man dog?
Har i falske negle på engang imellem? Og i så fald, hvordan skriver i?
Var også i matas og købe denne super søde neglelak. Hvad synes i om den?
Den passer til den kjole jeg skal have på, til Nath's komfirmation i April.
Er neglene for lange? Min far har aldrig set noget så afskyeligt, siger han, hahah!
KNUS WHITTA!

BEYONCE KONCERT

Nu har mig og min bedsteveninde købt billetter til Beyonces koncert i Forum. - Jeg kan simpelthen ikke vente!
Og det kan i også se i min begejstring på billederne. 
KNUS WHITTA

For mainstream??

Hej læsere!
Idag har jeg prøvet noget nyt... Altså for mig.
Jeg har nemlig aldrig prøvet denne "mode-dille" med en hvid krave og en sweater. Jeg synes det er ret flot, men jeg er vidst ret sent på den.
Mange piger er nemlig hoppet på denne dille.
Jeg er faktisk lidt sur over at ordet "Mainstream" er blevet opfundet, for det begrænser ens muligheder. Det er som om at det er blevet "forbudt" at gå med ting som mange andre går med.
Jeg kan bare rigtig godt lide det, men jeg vil lige vide, om i synes at det er for mainstream? - Vil jeg blive dømt, hvis jeg går på gaden sådan her?
Man kan jo for pokker da ikke hele tiden gå med noget nyt, som ingen andre har - har jeg ret?
Nå, men jeg har været hjemme fra skole idag, fordi at min bøjle strammer af H til. Jeg var til tandlæge igår og få den strammet!
Om et par timer kommer min bedsteveninde hjem til mig, og det bliver super hyggeligt. Vi har ikke set hinanden i en måned, så det er faktisk lidt kritisk.
Hvad skal i lave i dag?
KNUS WHITTA

torsdag den 7. februar 2013

I LOVE MY FANS!

Hej læsere!
Igår fik jeg sendt denne flotte tegning, som en læser havde tegnet til mig! - Det var virkelig fantastisk.
Den er så flot, og jeg er helt chokeret og glad, for at mine læsere er så dedikerede, at de giver sig tid til at tegne mig.
Jeg er virkelig glad for den, og i morgen vil jeg printe billedet af den ud, og sætte den op på min væg!
Jeg holder virkelig af mine læsere og fans.
Jeg er glad for at jeg kan gøre nogle glade med min blog, og det bekræfter bare at det jeg gør, er værd at gøre!
Tegningen  er fantastisk, og jeg kan virkelig se en lighed. Man kan se mit elskede pandebånd, og det er helt fantastisk.
Hvis mine læsere beslutter sig for at lave noget til mig, så skal i ALTID bare vise mig det. I skal ikke være bange for at det ikke er "flot nok" osv. Jeg bliver ekstremt rørt over det, uanset hvad det er!
Dog er denne tegning godt nok smuk!
KNUS WHITTA

Månedens topshop favoritter! - Februar

Så er det blevet tid til månedens topshop favoritter, som i denne måned har temaet "Casual fun."
Det er altså et begreb som jeg selv har fundet på, så i skal ikke blive mystifiserede over at i ikke har hørt det før.
Jeg synes at der er nogle elementer af noget "sjovt" i min collage. Både rulleskøjterne, men også f.eks nitterne på tasken, og blonderne på shortsene, samt bandanaen.
Alle tingene er selvfølgelig fra topshop.
Jeg glæder mig virkelig til det bliver varmere i vejret, og at man kan gå rundt sådan der udenfor! Shorts, top og nogle lækre ballarianer, eller retro-rulleskøjter!
Idag skal jeg til tandlæge... Det er virkelig ikke skægt. Jeg skal have strammet min bøjle!! - At få strammet sin bøjle er seriøst ubehageligt. Heldigvis skal vi bare se film i skolen i morgen, så jeg skal ikke yde en masse! På min skole har vi et film-rum, hvor man kan se film, og der er sækkepuder og tæpper! - Det er virkelig afslappende.
Nå, hvad synes i er flottest på collagen?
- Kan i lide topshop?
Hvis i skulle beskrive "stilen" på min collage, hvad ville i så kalde den?
Mange knus WHITTA. 

onsdag den 6. februar 2013

MY LIFE IS BACK TO NORMAL!

Hej skønne læsere!
Har i noglesinde prøvet at leve uden computer i en uge?
Jeg har ikke haft min computer i en uge, fordi at den har været til reparation.
Jeg må faktisk indrømme at det har fået mig helt ned.
"Åh nej - nu glemmer mine læsere min blog!" Har jeg for eksempel tænkt. Jeg føler at jeg lever igennem min blog.. på en måde, uden det skal lyde sygt.
Det giver mening for mig i hverdagen, og dele tingene her.
Derfor har det været psykisk hårdt at leve uden min computer i en måned.
Man kan vel sige at bloggen er min egen underlige form for terapi?
Nu kan jeg blogge, og det summer helt i mine fingre, fordi at jeg glæder mig til at i skal læse det, og tage imod det!
Jeg sov en lur, og da jeg vågnede, så havde min mor lagt computeren på mit natbord, og jeg sprang bare op af sengen!
Jeg har en masse planer for indlæg til jer! - jeg har ideer, og jeg glæder mig helt sindssygt!
På denne ene uge er der dog ikke sket så voldsomt i mit liv... og dog.
Jeg har fået nye jeans og en ny kjole!
Jeg vil også gerne vise jer det senere, men i dette indlæg vil jeg bare lige forsikre jer om at jeg har taget mit come-back!
STORE GENFORENINGSKNUS WHITTA! 

lørdag den 26. januar 2013

Smykkeset!


Et lille indlæg. Jeg er syg idag, så der er lidt kedeligt på bloggen, men så fandt jeg lige dette smykkeset.
Amrbåndet og halskæden er fra Selected, og jeg synes virkelig at det er et sødt sæt.
Hvad synes i om det?
KNUS WHITTA