Hej læsere.
idag har jeg lavet negle... Eller rettere sagt, Nath har.
Det er mega svært at skrive ordentligt, så er lidt i knibe. Hvad gør man dog?
Har i falske negle på engang imellem? Og i så fald, hvordan skriver i?
Var også i matas og købe denne super søde neglelak. Hvad synes i om den?
Den passer til den kjole jeg skal have på, til Nath's komfirmation i April.
Er neglene for lange? Min far har aldrig set noget så afskyeligt, siger han, hahah!
KNUS WHITTA!
Den passer til den kjole jeg skal have på, til Nath's komfirmation i April.
Er neglene for lange? Min far har aldrig set noget så afskyeligt, siger han, hahah!
KNUS WHITTA!


