søndag den 14. april 2013

Werring.dk!

Hej læsere!
Igår modtog jeg to smykke smykker fra Werring.dk!
Jeg må indrømme at jeg ikke var så forelsket i det knyttede armbånd i starten, men nu er jeg helt forelsket i det! - Det er så gennemført, og matrialet er godt og solidt. Den vil være vildt flot med en rå tanktop og nogle slidte shorts til sommer!
Derudover så fik jeg et rigtig smukt læderarmbånd, som er meget feminint, og som man egentlig kan bruge til alt. Jeg er generelt meget vild med Werring's lædersmykker. De har nogle rå lædersmykker, nogle søde lædersmykker osv.
Jeg synes helt klart at det er værd at gå ind og tjekke deres side ud. De har en meget varierende stil, og det betyder også at der er noget til hver smag.
Hvad synes I om mine nye smykker fra Werring.dk? 

I kan tjekke Werring.dk's side her: werring.dk

lørdag den 13. april 2013

Konfirmation - Hvis jeg kunne gøre det om...

Hej læsere!
Nu blev jeg jo konfirmeret for to år siden, og det var en skøn dag.
Dog var min stil helt anderledes dengang.
Jeg brød mig ikke om at skille mig ud dengang, og derfor købte jeg den sædvanlige Lilly-kjole (intet ondt imod Lilly - deres kjoler er max søde!) Men idag ville jeg nok vælge noget helt andet.
Hvis jeg kunne lave min konfirmation om, så ville jeg købe en billig kjole, og købe nogle dyre, dyre sko!
F.eks. Købe Jeffrey Campbell sko, og så en lidt halv-billig kjole.
Jeg var på Nelly.com idag, for at se hvad jeg ville vælge som konfirmationskjole, hvis jeg skulle konfirmeres i år. Det ville nok blive en af de kjoler ovenover. Så skulle de matches med nogle lækre sko, og håret op i en knold. 
Er i blevet konfirmeret, og hvordan så jeres kjole ud?
KNUS WHITTA! 

Happy morning!

Hej læsere!
Gud hvor er det dog dejligt at det er blevet lunere udenfor. Idag kunne jeg sidde udenfor i vores gård-have, med kun en læderjakke, og min pelsvest udenpå.
Når vi nu er kommet ind på mit outfit, så har jeg et lille mode-spørgsmål til jer.
Kan jeg godt have min pelsvest udenpå min læderjakke?
Jeg er selv meget i tvivl.
Jeg fik ideen da jeg lå og var ved at falde i søvn igår. Jeg ser mange bloggere som har nogle vildt fede jakker, hvor at deres jakke er af pels, og ærmerne er af læder. Jeg synes det er ekstremt lækkert.
Dog har jeg lige i øjeblikket ingen penge, og derfor tænkte jeg om der var et billigt alternativ. Så nu har jeg idag prøvet at tage min pelsvest udenpå. Er det pænt, eller ikke pænt? Jeg er selv meget i tvivl.
Nå, men det er skønt at det er blevet varmere i vejret, og nu kan jeg måske snart sige farvel til min efterårs-jakke, og begynde at gå i korte jakker, som f.eks. min nye cowboyjakke!
Hvad skal i lave på sådan en dejlig lørdag?
KNUS WHITTA

torsdag den 11. april 2013

På mine hylder...

Hej læsere!
Mange af jer har rost mine hylder, og sagt at I synes det giver en flot helhed. Det er jeg super glad for, og derfor besluttede jeg mig for at i skulle se lidt mere detaljeret hvad jeg har på mine hylder.
Om et stykke tid får jeg min mors og fars kontor, hvor at jeg skal have mit eget Walk-in closet, men indtil da, der har jeg en masse af mine sko og tasker på hylderne. Jeg har ikke den største samling af tasker, fordi at jeg bedre kan lide kvalitets-tasker, end en masse billige, haha.
Nå, men udover det,så har jeg en æske med den fulde boks af 'sex and the city'. Jeg har set alle afsnit, så nu har jeg bare boksen på mit værelse, fordi at den er super tøset og lækker!
Jeg går meget op i at der ikke skal være for mange ting på hver enkelt hylde, for så bliver det bare rodet.
Hvad synes I om min reol?
KNUS WHITTA

Lidt information!

Hej dejlige læsere!
Ja, jeg ved ikke om i synes det er kedeligt, for det er faktisk ret vigtigt.
Jer som følger min blog via. Google Friend connect, skal lige læse videre.
1. Juli lukker Friend Connect nemlig, og derfor vil I ikke få beskeder, når der kommer et nyt indlæg, hvis i følger mig der.
Derfor vil jeg råde jer til at følge mig på Bloglovin.
I må selvfølgelig gerne stadig følge mig på Google F.C, men det ville være smart hvis I også fulgte mig på bloglovin.
Nede i bunden af bloggen, så er der et billede af et tegnet ansigt. Det ansigt trykker i på, og så kommer I ind på bloglovin's hjemmeside.
Der søger I på bloggen "Whittaheart" og så kommer min blog frem, og så trykker i "følg".

Jeg håber at i forstår det, og jeg håber at i vil følge mig der.
Ha' en rigtig fortsat god Torsdag/lillefredag!
KNUS WHITTA

onsdag den 10. april 2013

Topshop favoritter! - April

Så er det blevet tid til månedens topshop favoritter!
Nu har der været topshop favoritter siden Januar, og jeg synes det er skægt at kigge tilbage, og se hvordan stilen ændre sig. Både fordi min smag ændre sig, men også fordi at man bliver inspireret til nye ting, når vejret bliver anderledes.
I denne måned er det meget det blå som er i fokus. Den farve er jeg ligenu helt skudt i! Desværre har jeg faktisk ikke særlig meget blåt tøj, og min pengepung lider lidt pt. Men jeg vil tage ud og købe en blå neglelak.
Hvad synes i om Aprils topshop-favoritter?
I kan selvfølgelig finde tøjet på Topshops hjemmeside.
KNUS WHITTA

Today I dont don't feel like doing anything!

Hej læsere!
Idag er jeg hoppet i det afslappede tøj. Jeg har bare en af de der dage, hvor at jeg ikke orker have stramme bukser på, og en eller anden fancy top. En af de dage, hvor at man skal huske at hygge sig, og slappe af.
Eksaminerne i skolen er ved at gøre mig skør. Det hele er pludselig så alvorligt, og jeg glæder mig bare til efter sommerferien, hvor at jeg er færdig med folkeskolen, og hvor at jeg kan komme videre i livet. Et nyt kapitel.
Nå, men tilbage til outfittet.
Min sweater/trøje er fra Nørgaard, mine bukser er fra Vero Moda og min halskæde er fra Pieces.
Hvad synes i om outfittet?
KNUS WHITTA