Hej læsere!
Så er mig og Nathalie kommet til Jylland, for i morgen skal vi jo til One Direction koncert!
Det var virkelig dejligt at komme ud af bilen og ud i luften igen, for det er sku en lang tur fra KBH til Jylland, Nå, men turen var lidt sjovere når jeg kunne være i selskab med bedsteveninden.
For mig føltes det som om at jeg er i et helt andet land. Der er så stor forskel på Jylland og Sjælland synes jeg. I hvert fald fra det sjælland jeg kender, haha. Jeg er jo en storby-pige fra indre københavn.
Dog er hun vidst blevet lidt overtræt.. griner af alt... men ja, jeg er jo også skideskæg... oder was (eller hvad på tysk).
Så har vi taget en One-Direction qouiz, og vi fik stort set ALLE 30 svar rigtigt, haha!
Så er mig og Nathalie kommet til Jylland, for i morgen skal vi jo til One Direction koncert!
Det var virkelig dejligt at komme ud af bilen og ud i luften igen, for det er sku en lang tur fra KBH til Jylland, Nå, men turen var lidt sjovere når jeg kunne være i selskab med bedsteveninden.
For mig føltes det som om at jeg er i et helt andet land. Der er så stor forskel på Jylland og Sjælland synes jeg. I hvert fald fra det sjælland jeg kender, haha. Jeg er jo en storby-pige fra indre københavn.
Dog er hun vidst blevet lidt overtræt.. griner af alt... men ja, jeg er jo også skideskæg... oder was (eller hvad på tysk).
Så har vi taget en One-Direction qouiz, og vi fik stort set ALLE 30 svar rigtigt, haha!
Nu høre vi 1D og snakker og hygger os.
Skal I til One Direction koncert i morgen, og hvor skal I sidde?
Skal I til One Direction koncert i morgen, og hvor skal I sidde?
Hvad synes I i øvrigt om mit outfit idag?KNUS WHITTA

