lørdag den 4. maj 2013

Som et helt andet land!

Hej læsere!
Så er mig og Nathalie kommet til Jylland, for i morgen skal vi jo til One Direction koncert!
Det var virkelig dejligt at komme ud af bilen og ud i luften igen, for det er sku en lang tur fra KBH til Jylland, Nå, men turen var lidt sjovere når jeg kunne være i selskab med bedsteveninden.
For mig føltes det som om at jeg er i et helt andet land. Der er så stor forskel på Jylland og Sjælland synes jeg. I hvert fald fra det sjælland jeg kender, haha. Jeg er jo en storby-pige fra indre københavn.
Dog er hun vidst blevet lidt overtræt.. griner af alt... men ja, jeg er jo også skideskæg... oder was (eller hvad på tysk).
Så har vi taget en One-Direction qouiz, og vi fik stort set ALLE 30 svar rigtigt, haha!
Nu høre vi 1D og snakker og hygger os.
Skal I til One Direction koncert i morgen, og hvor skal I sidde?
Hvad synes I i øvrigt om mit outfit idag?KNUS WHITTA

fredag den 3. maj 2013

New In - Bum bag

HEJ LÆSERE!
Som jeg har skrevet i et andet indlæg så skal jeg til One Direction koncert på søndag, og det glæder jeg mig rigtig meget til.
Til sådan en koncert er det jo meget smart at have et sted til sin mobil og til sin pengepung, og derfor har jeg købt en Bum bag.
Faktisk har jeg ikke anskaffet mig en fordi at jeg synes alle går rundt med en, og jeg vil ikke være en del af mængden... Ja, det lyder nederen, for man behøver jo ikke skille sig ud, haha.
Men jeg har ikke haft behovet, men nu synes jeg det ville være genialt med sådan en bum bag, eller mavetaske... det lyder lidt sejere at kalde det bum bag, ikke?
Men jeg skal rigtig mange ting her til sommer hvor at det ville være smart at have sådan en.
Derfor købte jeg igår den her bum bag.
Alle har en sort læder bumbag, så jeg ville gøre noget andet.
Den her er så lækker og speciel. Frynserne gør den lidt indianer-agtig, og det kan jeg godt lide.
Den er fra Mimic, og den kostede 500 kroner. 
Har i en bum bag? - Eller hvad kalder i det?
Hvordan ser jeres bum bag ud?
KNUS

Thank god its friday!

HEJ LÆSERE!
Hvor har jeg dog bare ventet spændt på den her weekend!
I morgen klokken ti kommer min bedsteveninde og så køre vi til Jylland. Vi skal overnatte hos nogle venner af familien, og det bliver rigtig hyggeligt. Dagens efter skal vi til ONE DIRECTION KONCERT!
Jer som har læst min blog siden November ved hvor langt nede jeg var, da vi ikke fik biletter, men vi fik skaffet nogle!
Jeg gav så min bedsteveninde biletter til One Direction i konfirmationsgave. Det var sku dyrt, for de blev jo solgt til overpris, men hun er det værd. Jeg ved hvor meget hun ønskede det.
Nå, men selve turen bliver også hyggelig. Jeg skal til at lede efter min mobilhøjtaler så vi kan sidde og høre One Direction i bilen på vej til Jylland.
GLÆDER MIG!
Hvad skal I lave i weekenden? Skal I til 1D-koncert i Herning? 
KNUS WHITTA

torsdag den 2. maj 2013

Superstar.dk - CASIO


Hej læsere!
I Torsdags modtog jeg det her fantastiske Casio-ur fra Superstar.dk
Jeg er helt forelsket i det, og det passer til alt!
Superstar.dk har nogle vildt smukke ure, og de har for eksempel også nogle Seiko-ure som jeg også overvejer at gå ind og kigge nærmere på.
Udover ure, har superstar.dk også smykker og solbriller, og jeg synes helt klart at I skal gå ind og tjekke deres side!
Så har Superstar.dk også været så søde at give jer en rabatkode, så i kan få 10 % rabat! 
Rabatkoden varer i to dage, så gå ind og tjek deres side NU, så I har muligheden! 
For at indløse rabatten skal I i rabatkode-feltet skrive 'Whittaheart'.
Kan i lide uret? - I næste uge kan i vinde et magen til, i en lille give-away! Uuuuh. 
KNUS WHITTA

DAGENS OUTFIT

Hej læsere!
Nu er mit overskud til bloggen kommet tilbage.
I de sidste dage har jeg bare siddet og set flere sæsoner af 'Pretty little liars' fordi at jeg ikke har været helt på toppen.
Måske skyldes det at jeg er begyndt at vågne klokken seks om morgnen, og ikke har kunne sove videre. Søvnmangel kan virkelig ødelægge en. Man bliver mere irritabel, og jeg har ikke lyst til at det skal gå ud over min familie og venner. Jeg har sådan en uro i kroppen... Nå, men det er sku nok ikke så voldsomt spændende at høre om, haha. Men nu ved i hvorfor jeg ikke har blogget.
Undskylder mange gange til dem som har skrevet:" Har abstinenser! - Har brug for din blogging".

Idag havde jeg det her outfit på.
Det kan måske se lidt kedeligt ud her på billederne, fordi at det er svært at se min halskæde, som faktisk er neonpink. 
Mine shorts er fra H&M, min top er fra H&M og min sko er fra Adidas. 
Hvad synes i om outfittet?
KNUS WHITTA

mandag den 29. april 2013

Bedstevenindens konfirmation!

HEJ LÆSERE.
I lørdags var en fantastisk dag. Min skønne bedsteveninde blev konfirmeret og jeg var så heldig at blive inviteret med i kirken, og derefter med til fest hos hende. 
Hun var virkelig smuk, som i også kan se på billederne. 
Nå, men efter kirken så tog vi hen på en kro af en art, og de havde simpelthen FANTASTISK mad!
Om eftermiddagen spiste vi sandwiches, og klokken fem begyndte vi så at spise aftensmad. Først fisk, så kalv og til sidst dessert. Dog fik jeg ikke spist så meget af min dessert, da jeg var blevet ALT for fuld på det tidspunkt, så jeg tror slet ikke at jeg registrerede at jeg havde fået den. 
KNUS WHITTA

torsdag den 25. april 2013

Dont worry - Be happy!

Hej læsere!
Nu har jeg fundet ud af hvad jeg skal have på til min bedstevenindes konfirmation, og det er dét outfit i ser på.
Jeg spurgte nogle veninder om de synes den var for "hvid" til at en gæst kunne have den på, men de sagde allesammen at den sagtens kunne bruges og at den jo er meget "neutral" så den tager ikke fokus fra konfirmanden.
Udenover vil jeg nok have min cowboyjakke, når man skal ind i kirken og sådan noget.
Hvad synes I om det outfit jeg har valgt at tage på?
Synes I at det er for hvidt?
KNUS WHITTA