torsdag den 14. november 2013

On the road again...

HEJ LÆSERE
Nu er jeg hoppet på toget imod Jylland. Jeg glæder mig utrolig meget til at komme op til lidt mere rolige omgivelser. Jeg er jo blevet født ind i en familie som elsker byliv og det gør jeg jo også selv - Jeg elsker ihvertfald at shoppe. Men i virkeligheden så er jeg faktisk mere til marker så langt øjet rækker og stor have. Så nu skal jeg op og besøge min kusine, moster onkel og fætre og det bliver hyggeligt.
Hvad skal I lave i weekenden? Vil gerne høre lidt fra mine skønne læsere!
KNUS WHITTA

Cute little thing

HEJ LÆSERE
Jeg er altså en sucker for små nuttede make-up produkter og den her læbepomade som jeg fik af min mor forleden er helt sikkert max nuttet! Jeg er ikke særlig god til at huske at tage læbepomade på, for mine læber bliver stort set aldrig tørre og sprukne, men alligevel er det jo meget dejligt at have ekstra bløde læber. Derfor håber jeg på at jeg kan huske at gå mere med læbepomade når den her er SÅ nuttet. Måske skulle jeg bare have den i min lomme, så jeg altid har den på mig.
Går I med læbepomade til hverdag? - Er det noget I husker?
KNUS WHITTA

tirsdag den 12. november 2013

STILIKON - Eleanor Calder

HEJ LÆSERE
Idag vil jeg vise jer hvem som inspirerer mig stil-mæssigt.
Eleanor Calder er sådan set bare kendt for at være Louis fra One Direction's kæreste, men hun er også gået hen og blevet lidt et stilikon for mange unge piger. Hendes stil er meget klassisk og feminin og hun formår at gøre de enkle sammensætninger super fine. Jeg er selv rigtig stor tilhænger af det enkle og feminine, dog stadig med et strejf af noget boy-ish. 
Hvad synes I om Eleanor Calders stil? 
KNUS WHITTA

mandag den 11. november 2013

Strøget er farligt for en shopaholic!

HEJ LÆSERE
For mig er det ganske farligt at tage et smut ind på strøget, for jeg elsker simpelthen at købe tøj og det gør mig glad helt ind i sjælen når jeg kan tilføje et nyt stykke tøj til garderoben. Når det er sagt, så køber jeg faktisk kun det tøj som jeg er DYBT forelsket i, for jeg har et realistisk syn på penge, hvilket jo også er vigtigt når man bliver ældre og skal tage mere ansvar over økonomi osv.
Nå, men jeg fik købt en rigtig lækker kortærmet sweater som jeg har kigget på i over tre måneder. Louis fra One Direction's kæreste som iøvrigt er et af mine store stilikoner, har den samme, så nu har jeg faktisk flere items som hun også har - Hun har en fantastisk elegant stil som virkelig inspirerer mig. 

Sweateren er fra topshop og den er virkelig behagelig at have på. 
Så købte jeg også to virkelig smukke kjoler fra MOSS Copenhagen. Jeg synes at de er ekstremt elegante og så kan de begge to i øvrigt både passe til hverdags-outfits og til fest-outfits - Jeg kan rigtig godt lide tøj som kan bruges til flere forskellige ting, så jeg får mest muligt ud af det. 
På torsdag smutter jeg til Jylland for at besøge min kusine og dér skal vi helt sikkert ud og shoppe, men når jeg har været der, så holder jeg shopping-timeout, for det er altså ikke særlig godt for pengepungen, hæhæ. 
Hvad synes I om kjolerne og sweateren?
Er det noget I kunne finde på at købe? 

KNUS WHITTA

søndag den 10. november 2013

Brormand

KÆRE MADS
Hvis du ikke snart sender et par billeder ind til et modefirma, så må jeg nød til at udgive mig for at være dig og sende billeder ind - Du er den fotogene og model-agtige af os, så du kan nok forstå at vi må satse på dig. 
Okay spøg til side, forleden tog jeg et par billeder af min bror og hold da op! - Han er den fødte model. Måske har han ikke de mandlige model-mål, men det har Oliver Bjerrehus altså heller ikke og jeg synes personligt at min bror er flottere end Oliver Bjerrehus og det siger jeg altså ikke fordi at han er min bror. 
KNUS WHITTA

Party

HEJ LÆSERE
I fredags fyldte min storebror 20 år, hvilket jo betyder at han nu ikke længere er teenager og hvilket også betyder at jeg ikke længere kan blære mig med at der kun er to års forskel på os, haha.
I anledning af hans fødselsdag holdt han en hyggelig fest herhjemme med champagne, rom og cola, samt peaunuts osv.
I løbet af aftenen gik jeg plus nogle andre gæster foto-amok med billeder og faktisk er der over 100 nye billeder på mit kamera efter i forgårs, men jeg har sorteret det ned til de bedste billeder, haha - regner ikke med at nogle vil have det fedt med at tjekke 100 billeder igennem, desuden er der også nogle ret creepy billeder af mig som jeg altså ikke viser... Jeg er ikke sart med at vise grimme billeder af mig selv, men et par af billederne af mig fra festen... Puha det er slemt. 
Da klokken blev lidt over tolv tog vi ind til byen. Det var lidt svært at få prajet en taxa foran vores hus og kampen for at nå en taxa endte ud i en lidt dramatisk episode med et styrt midt i fodgængerfeltet, haha - heldigvis ikke alvorligt. 
 Turen hjem var dog ikke særlig skæg. Den taxa-chauffør jeg kørte med var ikke specielt rar og jeg var rimelig utryg ved at være alene i en taxa med ham, men sådan er det jo. Han kørte mig hjem og det er det vigtigste. Men jeg har altså virkelig verdens bedste storebror. Der var en mand inde i byen som sagde at jeg var alt for lille til at være der og han var lidt en idiot, men så forsvarede min storebror mig og det betød virkelig meget, det er guld værd at have en sød søster eller bror. 
KNUS WHITTA

lørdag den 9. november 2013

Outfit of last night!!

Igår var jo min storebrors fødselsdag og til hans fest havde jeg det her outfit på.
Måske kan nogle af jer genkendte den stribede trøje, for det er i virkeligheden min stribede kjole som jeg har taget ned i bukserne. Det er selvfølgelig ikke en løsning som holder i det lange løb, men igår synes jeg faktisk at det var meget fedt.
Den stribede kjole er fra American Appereal, men jeg købte den for over et år siden, så den er sikkert ikke til at få længere. Bukserne er fra Dr. Denim, skoene er fra Selected og armbåndet fik jeg sidste år i julegave af min daværende bedsteveninde.
Hvad synes I om mit party-outfit? 
KNUS WHITTA