søndag den 14. april 2013

Spring!

Så er det sku blevet forår! Jeg tror omsider at vi er blevet fri for sne og gråvejr! Der er intet bedre end at kunne se de lyse tider foran sig. At vi snart kan tage sandalerne på fødderne, og solbrillerne bag ørene! Mig og min mor gik en tur i det dejlige vejr, og kiggede på butiksvinduer. Det er faktisk ret hyggeligt at kigge på butiksvinduer. Jeg så nogle rigtig flotte sæt som var sammensat på mannequiner, og i Moshi Moshi fandt jeg verdens flotteste nederdel!
Nu sidder jeg bare og tænker på skole. Jeg har slet ikke lyst til at tage derhen. Jeg kan ikke overskue eksaminerne. Det er godt nok tungt. Hvorfor kunne man ikke bare give 9. klasserne en årskarakter, og så droppe alle de andre eksaminer. Jeg kan ikke overskue det i mit hoved.
Nå, men nu til lidt gladere ting.
På posthuset ligger en pakke fra et sponsor-firma, som har sendt mig noget tøj. JUBII. Glæder mig til at se det, og hænge det op i skabet. Blandt andet så har de sendt mig en palliet-kjole, som jeg er spændt at se i virkeligheden.
Hvad har I lavet i weekenden?

4 kommentarer:

  1. Det er så godt vejr idag fordi jeg har fødselsdag. Haha! :D

    SvarSlet
  2. Det har regnet hele dagen her! :(

    SvarSlet
  3. Jeg nydt det gode vejr med en 3 km. løb i skoven :)

    ->Enten ser jeg forkert, men er du platfodet?

    SvarSlet
  4. Elsker virkelig din blog, både indlæggene og layoutet.
    Hvordan har du fået din blog til ikke at hedde det der .blogspot i URL adressen?
    Og hvordan har du ændret farven på overskriften i indlæggene?

    SvarSlet