lørdag den 8. december 2012

Shopping med hele familien!

Hej læsere!
Idag har jeg været i Fields med hele familien.
Når jeg siger hele familien, så mener jeg mor, far, storebror, kusine og min ene fætter.
Det var super hyggeligt, og der blev helt klart fundet nogle ting til ønskelisten. Bl.a. fandt jeg en neonpink taske! - Den vil helt klart kunne peppe alt mit grå og sorte tøj op, hahah. 
Jeg fik købt en cardigan-agtig-ting, som jeg viser jer i morgen. Den skal jeg nemlig have på, i teatret.
Hvad synes i, i øvrigt om neonfarver?
Mig og min kusine er meget uenige. Hun kan bedst lide pastelfarver.
Vil gerne høre jeres mening, så smid endelig en kommentar.
Nå, men i aften skal jeg i teatret og se Fanny & Alexander.
Har i haft en god Lørdag?
JULEKNUS WHITTA

fredag den 7. december 2012

En lille tur ved søerne!!

Jeg har lige været en tur ude med mine hundevapser.
Gud hvor var der koldt udenfor, og mine hænder var som istapper da jeg kom tilbage.
Nå, men heldigvis kan min North Face stadig holde mig varm.
Det er faktisk den jakke jeg bruger til at ride i, så den er lidt beskidt, men den er dejlig, og den er varm.
Jeg ved faktisk ikke om jeg bedre kan lide den her jakke, end min blå Carheart jakke.
Kan i huske min Carheart jakke? - Den har jeg taget billeder af et par gange. Hvilken synes i er pænest?
Det er i øvrigt lidt skræmmende at se sig selv på et billede uden make-up, når jeg plejer at have make-up på, når jeg tager billeder, hahah.
JULEKNUS WHITTA

Jeg elsker min pelsvest!

Det er simpelthen skræmmende koldt i mit hus.
Jeg sidder her, og er desperat for at få varme. Jeg tror faktisk at jeg overvejer at ligge mig med min computer ude på badeværelsesgulvet, som er det varmeste i det her hus.
Anyways, det er virkelig dejligt at have sig en pelsvest når der er koldt. Hvis jeg ikke havde denne vest på, så kunne jeg ligeså godt ligge mig til at dø, for jeg bor i en iglo!!
Nå, men det varmer da at det er fredag idag, og i morgen skal jeg ud og shoppe med min kusine, og bagefter i teatret.
Send mig lidt varme pleeeas!
Hvad skal i lave i weekenden?
Har i noget tøj som virkelig er et MUST i den kolde tid?
I må endelig ligge en kommentar.
JULEKNUS WHITTA. 

onsdag den 5. december 2012

She is always there

Jeg har IKKE gråt hår på billedet - det er et MEGET uheldigt lys! 
Det er ansigtsmaske... ikke sved...
På Fredag kommer min dejlige kusine!
Jeg har virkelig ventet på det, og nu er det snart.
Det er egentlig sjovt, det med at have en person som man er SÅ tæt knyttet til, som bor i den anden ende af landet.
Altså... Jylland virker noglegange for mig, som et helt andet land.
Nå, men det er jo det som en familie betyder.
Uanset hvor langt væk man er fra hinanden, så er der noget som binder en sammen.
Jeg har meget familie som jeg ikke har specielt meget kontakt til, især på min fars side, men selvom man ikke ser dem så ofte, så ved man at de altid vil være der for en.

Hvad skal i lave i weekenden?
Har i nogle jævnaldrene kusiner, som i elsker at være sammen med?
Nå, men jeg håber at i kunne lide indlægget, og jeg lover jer at jeg snart er på banen igen, med nye og fantastiske indlæg.
Hold tålmodigheden!

JULEKNUS WHITTA!! 

søndag den 2. december 2012

Walking in a winter wonderland!

1. Søndag i Advent faldt der sne i København! - Kunne det være mere perfekt?
Det er dejligt at sneen falder, når vi har allermest brug for julestemning. Det hele er så smukt udenfor, og det gør mig så glad, når jeg ser at mine hunde ruller sig i sneen og elsker det.
Eller.. Lucca synes at sneen er liiiidt lumsk, og står mest og kigger på det, imens hun har bagdelen solidt plantet på det varme gulv i huset. 
Men Coco elsker det, og ruller sig, leger og har det sjovt.
Idag er jeg syg, og det stresser mig! Jeg skal både skrive et julekort til et familiemedlem, og forberede min fremlæggelse.. Jeg tror at jeg bukker under om lidt.
Anyways - ha en dejlig søndag!
JULEKNUS WHITTA. 

lørdag den 1. december 2012

1. December!

Så er det 1. December, og den er december er skudt igang med et brag. Vi har købt juletræ, pyntet det, lavet julekugler og pyntet op.
Vores hus har lignet julemandens værksted hele dagen, for vi har klippe klistret ALL DAY LONG.
Nu skal jeg sidde og se film med min storebror, og hvor er det hyggeligt. Vi er igang med at lave gløg og hygge os.
Min nye kjole som var i asos-pakken, får i først at se i fuldt billede juleaften, uuuuh SECRETS...
Nyder i 1. December?
Har i lavet noget med familien?
JULEKNUS WHITTA.

En hemmelig pakke!!

Så er der kommet en pakke fra asos!
Hvad tror i der er i den?
Undskyld det lidt uoplagte billede, men jeg var lige vågnet, da det blev taget, hahah.
Idag er det 1. December, og iiih hvor er det skønt!! Jeg kan se ud af mit vindue at det har sneet en smule.
Nu skal jeg ned og pynte juletræ, drikke gløg, lave julepynt, og hygge mig med familien! - Jeg elsker julehygge med familien.
JULEKNUS WHITTA.