lørdag den 1. december 2012

1. December!

Så er det 1. December, og den er december er skudt igang med et brag. Vi har købt juletræ, pyntet det, lavet julekugler og pyntet op.
Vores hus har lignet julemandens værksted hele dagen, for vi har klippe klistret ALL DAY LONG.
Nu skal jeg sidde og se film med min storebror, og hvor er det hyggeligt. Vi er igang med at lave gløg og hygge os.
Min nye kjole som var i asos-pakken, får i først at se i fuldt billede juleaften, uuuuh SECRETS...
Nyder i 1. December?
Har i lavet noget med familien?
JULEKNUS WHITTA.

6 kommentarer:

  1. I knew it!! Det var en julekjole, haha!!! :D<3

    SvarSlet
  2. Vi har haft den dejligste første december!
    Vi startede med at fælde juletræ, sammen med noget af familien. Derude fik de voksne gløg og børnene fik juice, sodavand eller cider + der var pebernødder og småkager! (mums)
    Efter det, tog vi allesammen hjem til os og fik karrysuppe til middagsmad.. Selvfølgelig med julemusik i baggrunden! ;-) (Vi havde pyntet lidt op i går aftes, så det var lidt mere jule-agitigt herhjemme til i dag! :P)
    Efter vi havde "slået mave", spiste vi æbleskiver og drak kakao og gløg. Vi spiste også havregryns-kugler, som min søster og jeg havde lavet i går aftes! :-D
    Nu er de taget hjem og vi slapper bare af.. Venter på at jeg skal se julekalender! ;-) (Det er et must når det er december!)

    SvarSlet
  3. .. Og så var det et KÆMPE plus, at det begyndte at sne.. Så godt som perfekt 1. december indtil videre!<3

    SvarSlet
  4. Havde også mistanke om, at pakken fra Asos var noget du skulle have på her op til jul! ♥
    Har også hygget hele dagen med pynt, hygge, julemusik og massere af mandariner! :-)

    http://matildeforeveryoung.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Super fed blog, elsker den og jeg følger dig selvfølgelig!

    Tjek gerne min ud http://by-ans.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Hyggeligt! Jeg glæder mig til at se kjolen :)
    Jeg har også hygget med min familie.

    SvarSlet