tirsdag den 25. december 2012

Julegaverne!


I går var det juleaften, og nu vil jeg vise jer nogle gaver jeg fik.
Udover det på billederne fik jeg også en anden buksedragt med lange ærmer og nitter. Jeg Fik også 500 kroner af mine bedsteforældre, og et mobil-cover af min bedsteveninde, men det cover vil jeg gerne vise jer i et indlæg for sig.

Nå, men jeg fik nye sko af min mor og far. Sorte og hvide Adidas  Jeg elsker sort og hvid, så de sko var perfekte!
Så fik jeg en fest-ballarina-kjole, og den er jeg også FORELSKET I! - Den skal jeg have på, nytårsaften. Den har en udskæring bag på, som jeg også elsker. 
Så fik jeg den buksedragt som i kan se på billedet. Fantastisk smuk, og behagelig at have på.
Så fik jeg en sweatshirt af min moster, kusine, onkel, og mine to fætre. Den er MEEGA lækker. Jeg er normalt ikke særlig vild med Alis-Mærket, men den her er jeg VIIILD med.

Så fik jeg to armbånd af min bedsteveninde, og jeg har faktisk et af dem på ligenu.
Og så fik jeg en underkjole/undertrøje RIGTIG SØD! - og den er neon-pink.
Jeg fik også en ring, og den vil jeg også vise senere.

Hvad fik i, i julegave?
Hvad blev i gladest for?
Kan i lide mine gaver, eller er det slet ikke jeres stil?
JULEKNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Jeg fik bl. a et par valgfrie sko, så den er jeg mest glad for!

    Fede gaver, du har fået!

    - maryamalkhalidi.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Koncert billeter til One Direction, hvilket nok er det jeg er gladest for!
    Dine gaver er vildt fede, er måske ikke så vild med underkjolen, men de andre ser lækre ud:)

    SvarSlet
  3. Dine gaver ser da vildt fede ud.:)

    Jeg blev selv mest glad for en billet til One Direction koncert..:)

    SvarSlet
  4. Super flotte gaver du har fået! Er især helt vild med kjolen! Du ved tilfældigvis ikke hvor den er fra?

    SvarSlet
  5. Er vild med kjole... den har nogle rigtig fine detaljer med det lille stykke der er udskåret bagpå og med sølv rimen i kanten.. og en strut kjole er virkelig noget. Buksedragten klæder dig godt

    SvarSlet
  6. Elsker din buksedragt hvor er den fra?

    SvarSlet