lørdag den 29. december 2012

Nytårskjoler!


Hej læsere!
Nu nærmer vi os nytårsaften, så jeg vil gerne vise jer nogle nytårskjoler, som evt. kunne give jer noget inspiration.
Min personlige yndlings er helt klart nummer 1! - Jeg kan godt lide den matte violette, og selvfølgelig skørtet, som er meget på mode.
Jeg glæder mig meget til nytårsaften. Jeg skal fejre den sammen med min bedsteveninde og min storebrors venner. Jeg har allerede besluttet mig for mit outfit, men jeg sidder stadig overvejer frisurer.
Jeg ved ikke om jeg skal have glat eller krøllet hår, og er mit hår overhoved langt nok til at det ville se flot ud med krøller?
Uuuuha - livets store spørgsmål, hahah. 
Hvilken kjole er jeres yndlings?
Har i fundet ud af hvad i skal have på?
KNUS Whitta

5 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide 1 eller 3.
    Til dig tror jeg at en fin knold omme bag i ikke for højt oppe ville klæde dig godt.. specielt med dit pandehår.

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide fem, jeg ved dog bare ikke om den er så nytårsagtig. Men ellers to. :-D

    SvarSlet
  3. Elsker nr. 3!♥
    Prøv dig frem med lidt forskellige frisurer.Jeg tror en knold vil klæde dig især med dit pandehår eller måske en høj hestehale?:)

    SvarSlet
  4. Jeg synes det ville klæde dig at overflade dit hår lidt, og så have meget lange øreringe på!

    SvarSlet