fredag den 7. juni 2013

Update - Feeling free, and feeling good!

HEEJ
Åh hvor er jeg bare fyldt med glæde indeni! Det er som om at alt falder på plads ligeså langsomt. Jeg er snart færdig med mine afgangsprøver, og det er så ekstremt lettende.
Det er ikke nogle hemmelighed at folkeskolen har været en lang og ubehagelig kamp. Ikke fordi at mine klassekammerater har været dårlige, tværtimod... Efter at jeg har flyttet skole rigtig mange gange, så har jeg mistet kontakten med mange, og det er nok det største tab jeg har oplevet. Det lyder mærkeligt, men selvom der er gået mange år, så tror jeg altid at de forskellige mennesker som jeg har gået i klasse med i tidernes løb, vil have en plads i mit hjerte, for de har jo været medvirkende til at gøre mig til den jeg er. Det er primært derfor skole også er vigtig. For at lære sig selv at kende, og lære at være social og fungerer i en gruppe... Okay, nu bliver det lidt for psykologisk, haha. 
Men selvom jeg altid har elsket mine klassekammerater, så har folkeskolen været et mareridt. Jeg har altid følt mig utilpas i skole-omgivelser. De lumre klasselokaler, den larmende uro osv. Mange ting gjorde det svært for mig at gå i skole. NU ER DET OVERSTÅET!
Jeg glæder mig til at komme videre.
Ligenu tænker jeg meget over hvad jeg vil arbejde med senere i livet. Jeg har et par forskellige ting jeg står imellem. Jeg vil nemlig gerne være rideterapeut, spinddoktor eller arbejde med børne-tv, som f.eks. at arbejde på en børnekanal. 
Er så glad, og har så meget mod på livet!
Har I nogle ide om hvad I vil arbejde med når I bliver store?
KNUS WHITTA

Favorite jewellery! Annlil.dk

HEJ LÆSERE
For et stykke tid siden modtog jeg en ring fra Annlil.dk
Jeg havde kigget på den i et stykke tid på deres hjemmeside, og så skrev jeg en besked til dem, og de kunne tænke sig at sponsorer min blog. Jeg har været rigtig glad for det her samarbejde, da jeg virkelig godt kan lide deres webshop. Deres smykker er smukke, og den her ring er gået hen og blevet min yndlings-ring! Den er så feminin og flot, og jeg synes også at den er ret sommerlig.
Selvfølgelig skal den styles på den rigtige måde, men det skal alle smykker jo. 
En lille bonusinfo om annlil.dk er at de også har nogle vildt flotte smykker til mænd! Især har de nogle læderarmbånd som jeg personligt synes er vildt flot til mænd, haha!
Hvad synes I om ringen?

KNUS WHITTA

tirsdag den 4. juni 2013

I WANT A RELATIONSHIP LIKE ARIA AND EZRAS....

Er der andre af jer, som er store Pretty Little Liars fans?
Så kan jeg fortælle at jeg er DEN STØRSTE fan af Ezra og Aria! 
Jeg overvejer alvorligtalt at købe en trøje hvor der står "Team Ezria"
Jeg synes at de er så fantastisk nuttede, og jeg elsker historien imellem dem.
Til jer som ikke ser PLL, så kan jeg fortælle at Ezra er Arias lærer.
Aria er seksten år, og Ezra er omkring de 23. Jeg synes at den forbudte kærlighed imellem dem er vildt nuttet, og spændende at se. Jeg tror faktisk mit yndlings-drama-emne er forbudt kærlighed, for det er så hjerteknusende og det er sødt at se hvordan kærlighed kan få en til at gå imod alle regler og normer.
Jeg vil have et forhold som dem... Et forhold som er så betydningsfuldt, at de ser bort fra ALT som strider imod deres kærlighed. 
Noget helt andet er at ham som spiller Ezra (Ian Harding) Er så vanvittigt lækker! Det er helt vanvittigt. Hvis nogle spørger hvordan min drømmefyr ser ud, så viser jeg et billede af ham, haha. 
Den nye sæson af Pretty Little Liars kommer 11. Juni, og jeg kan simpelthen ikke vente længere!
Hvis I ikke ser Pretty Little Liars, så kom igang! Det er en fantastisk serie.

Hvem af mændene fra Pretty Little Liars synes I er lækrest?
Har I et film-par, hvor I virkelig misunder deres forhold? 
KNUS WHITTA

søndag den 2. juni 2013

Chilling in my flowerpants!

HEY GUYS!
Jeg har haft en hård, men sjov weekend, så idag er jeg totalt smadret! Derfor går jeg bare rundt i mine afslapningsbukser som jeg bare ELSKER! Jeg synes de er så søde, og de vil altså også være gode når jeg skal til Frankrig, hvis der er en lidt køligere dag. Der er intet bedre end lette og løse bukser, efter min mening.
Hvad synes I om mine afslapningsbukser?
Har I selv nogle løse og lette bukser, som i går med når I bare skal slaske?
KNUS WHITTA

Loppefundende

HEJ LÆSERE!
Igår var jeg jo på loppemarked og fik købt en masse ting.
Jeg fik købt en Cheapmonday bluse til kun 20 kroner, og jeg er simpelthen så glad for den! Jeg havde været på udkig efter sådan en trøje i ekstremt lang tid. Jeg ville dog gerne have haft den i et nummer større, så den var lidt mere oversize, men altså... Den kostede 20 kroner, så måtte bare have den, og jeg kan jo godt passe den, den er bare ikke så løs som jeg allerhelst ville have.
Derudover så købte jeg to smukke halskæder som tilsammen kostede 40 kroner. Den hvide halskæde har jeg på idag, men jeg elsker dem begge to helt vildt! De er så femenine og søde.
Så fik jeg købt en sort kjole som jeg fik for 40 kroner. Den er også skøn, og den gør noget fantastisk for min talje, synes jeg selv, haha.
Udover det man kan se på billedet, så fik jeg også købt en glimmer-cardigan, som er fantastisk til de lune sommeraftenener.
En dame som styler skuespillere i film havde også en bod, og jeg købte en rygsæk, som faktisk har været med i en spillefilm.
Sidst men ikke mindst, så fik jeg købt en bambi-dvd til min bedsteveninde, for vi har aftalt at vi på et tidspunkt skal lave disney-maraton, og gå tilbage til barndom... Man bliver ALDRIG for gammel til disney. 
Hvad synes I om de halskæder jeg har købt? Vil gerne høre jeres mening. Er de for søde for jer? Nogle kan jo bedre lide nogle lidt rå og store halskæder. 
KNUS WHITTA

lørdag den 1. juni 2013

Loppemarked

HEJ LÆSERE!
Idag har jeg været på loppemarked og jeg fik købt en masse ting! Jeg fik også købt en lille impulsiv gave til min bedsteveninde, fordi at jeg faldt over noget som jeg ved hun har ønsket sig.
Jeg vil nok lave et indlæg med mine nye loppefund senere, men ligenu kan i få nogle stemningsbilleder fra loppemarkedet.
Jeg havde min nye sommertop på, fra Topshop. Den er så fed, og sommerlig, og jeg elsker den virkelig.
Kan I lide at gå på loppemarkeder?
Jeg synes at det er liiidt uoverskueligt, med alle de mennesker som skubber osv. Men det er nu også ret hyggeligt.
KNUS WHITTA

Mormors fødselsdag

HEJ LÆSERE
Det er bestemt ikke fordi at billederne fra mormors fødselsdag blev specielt gode, da jeg bare tog nogle hurtige, men der var da en smule billeder som jeg kunne vise jer, haha.
Min mormor fyldte nemlig 75 år igår, og det er jo næsten rundt! 
Som min far siger, så er det stort når man bliver 25,50,75 og selvfølgelig 100, haha. 
Min mormor er ikke kun min mormor, men også min gudmor, og jeg elsker hende meget, meget højt! Hvis jeg er syg, så kommer hun altid op på mit værelse og snakker med mig, og hun er altid forstående... Hun er virkelig fantastisk. 
Hvad fik I fredagen til at gå med?
Jeg har lige været på loppemarked med min moster og min mor, og det skal jeg nok også blogge om. 
KNUS WHITTA