søndag den 2. juni 2013

Chilling in my flowerpants!

HEY GUYS!
Jeg har haft en hård, men sjov weekend, så idag er jeg totalt smadret! Derfor går jeg bare rundt i mine afslapningsbukser som jeg bare ELSKER! Jeg synes de er så søde, og de vil altså også være gode når jeg skal til Frankrig, hvis der er en lidt køligere dag. Der er intet bedre end lette og løse bukser, efter min mening.
Hvad synes I om mine afslapningsbukser?
Har I selv nogle løse og lette bukser, som i går med når I bare skal slaske?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. De er super søde!
    Selvfølgelig har jeg også nogle, men dem jeg bruger mest er nok mine natbukser, hehe xD

    Kig gerne forbi med ris eller ros :)
    sarahriisager.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er de flotte, jeg har også mit på i dag da jeg har grædt som en *biiip*

    SvarSlet
  3. Dine bukser er rigtig søde!
    Hvilket program bruger du til at redigere billederne? Altså du har sat tre billeder sammen til et og så har de fået runde hjørner :-)

    - sweetlove-bloggen.blogspot.dk

    SvarSlet