tirsdag den 11. juni 2013

A day with the one and only J-E

Read and enjoy!
Idag mødtes jeg Jens-Erik aka. J-E i parken, og vi gik en tur.
Jeg mødte to dejlige læsere, og hvis i ser med, så må i meget undskylde at jeg ikke stoppede op, men kun vinkede og sagde hej, men min ene hund bliver ret stresset af fremmede, haha. Men det er skønt at i lige spurgte om jeg var hende bloggeren. Det betyder meget for mig. Dog blev J-E lidt bange for at blive kendt som bloggerens ven, hahaha! Vi skal SÅ meget gøre den dreng kendt, ikke? :P
Nå, men efter turen gik vi hjem, og han lærte mig to meget vigtige ting idag.
1) Man skal huske strømper i skoene når man går. 
2) Man må godt have analyse-modellen med op til eksamen.. Mit liv er så meget nemmere nu.
Nå, men så gik vi hjem og drak noget cola og iste, og snakkede, og hørte irske folkesange.
Ps. J-E skrev hilsenen idag, for jeg plejer jo bare at skrive "hej læsere"... J-E går mere ind for.... originalitet. 
LATERS ( fra Alberte og J-E)

1 kommentar:

  1. Hvor hyggeligt c-:

    Knus
    http://leaemilieh.blogspot.dk/

    SvarSlet