fredag den 28. juni 2013

DIMISSIONS OUTFIT!

Dimissions-outfittet, fra igår. 
Halskæde: arvet
Habit: Second Female
Jeans: Dr. Denim
Sko: Trend

Hold da op! - Igår var jeg til dimission, og hvor er det vildt.
Nogle af mine læsere ved at skolen ikke har været nem for mig. Jeg har haft angst for skole, og derfor er der to år af mit liv, hvor jeg slet ikke har gået i skole.
Jeg kan huske i 6. klasse, hvor at min mor følger mig hen til skolen.
Vi står udenfor skolen, og hun siger at jeg SKAL gå ind.
Jeg vil ikke, men jeg går derind.
Jeg skal op og have håndarbejde med pigerne fra klassen. Vi står ude på trappen på 4. etage, hvor at håndarbejde lå. Jeg kan pludselig høre pigerne fra min gamle klasses stemmer, og jeg går i panik. Ikke fordi at deres stemmer var frygtindgydende, men deres stemmer mindede mig om at nu skulle jeg forholde mig til hele klassen, og hele skolen, og jeg fik det forfærdeligt. Jeg var angst. Jeg sagde til min mor at jeg fik det skidt, og så kastede jeg op. Udover hele trappen, og jeg var vildt flov. Jeg følte mig så ussel, og selvfølgelig blev angsten endnu værre af at jeg havde været så pinlig... Men nu har jeg gennemført skolen. Har gået i fire forskellige klasser, men nu er jeg færdig... Det er så stort!

Hvad synes I om mit dimisions-outfit? 
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar