onsdag den 12. juni 2013

Skull and Sunglasses

HEJ LÆSERE!
Idag har jeg en stille og rolig dag. Jeg er typen som ikke kan have planer hver dag, for så bliver jeg for udmattet. Jeg har brug for hver 2. dag at lukke alt ude, og bare sidde på mit værelse og drikke te. Dog fik jeg lige taget et par billeder ude i haven efter skole. På vores skole har vi ikke læseferie... Det stinker! Føler at alle mine venner og veninder kan ligge og sove længe, imens at jeg stadig skal stå op klokken otte og lave lektier. 
Glæder mig virkelig til i mogen og i overmorgen. I morgen skal jeg på strøget med en veninde, og på fredag tager jeg i sommerhus! Jeg glæder mig til at komme op i sommerhuset og gå nogle ture alene. Her for tiden skifter mit humør meget ofte... Det ene tidspunkt er jeg glad og har appetit på livet, og det andet tidspunkt føler jeg bare at livet har givet mig en ordentlig mavepuster, og sidder og gnider i sine hænder... Kender I det?
Nå, men idag har jeg min t-shirt på fra Cheap Monday som jeg købte for en 20'er på loppemarked. Jeg ELSKER loppefund, det er så fantastisk at man kan få noget ud af andres gamle tøj.
Så har jeg mine bukser på fra Dr. Denim, og mine solbriller fra Urban outfitters, samt mit Casio-ur som jeg fik tilsendt fra superstar.dk
Nyder I Onsdagen?
Har i nogle spændende planer i weekenden, eller noget I glæder jer til? - Det er så hyggeligt at læse om ting som I glæder jer til, for der er ikke noget dejligere end følelsen af at se frem til noget godt. 
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Kender godt det med ferie! ): Skal også snart til eksamen på det grundforløb jeg er på, og vi har slet ikke læseferie i nu. Og skal på arbejde her om lidt, så ved ikke om min onsdag er god, men er snart færdig på jobbet, så :)

    Og har en forbandet neglerod som er gået betændelse i + er snottet, så ikke lige min dag! ):

    - GOD ONSDAG TIL DIG!

    Din allerestørste fan ;)

    SvarSlet
  2. Jeg nyder i hvert fald min onsdag, jeg har nemlig fødselsdag :D. På fredag skal min klasse og parallelklasse holde klassefest, så det glæder jeg mig da lidt til. Og så på lørdag skal min storebror og jeg holde familiefødselsdag og det glæder jeg mig rigtig meget til!

    Tag da lige et kig forbi min blog: sweetlove-bloggen.blogspot.dk


    - Elsker din blog! ♥

    SvarSlet
  3. Jeg nyder onsdagen. <3 Kort jeg er..

    SvarSlet
  4. Har lagt hjemme hele dagen, host host, nys nys og så puster jeg næse endnu engang. Hvor er det bare ikke sjovt at være syg.

    Super fedt tøj, super fed stil, super fed blog, super fede Whitta! ... den sidste lød lidt underlig, men altså det er fed på den seje måde.

    Knus

    efterskolelivet.blogspot.dk

    SvarSlet