søndag den 6. oktober 2013

Every day spend at least an hour in a forest to stay healthy, and much more than this, to stay sane in this insane world!

HEJ LÆSERE
Idag har jeg været en hyggelig tur i dyrehaven med min mor.
Det er altid dejligt at være i dyrehaven om efteråret. Jeg bor jo i København så der er ikke specielt meget natur, men hvis man køre i bil i et kvarter, så er man i dyrehaven og så er det næsten som at bo på landet, haha. 
Idag har jeg bukser på fra Dr. Denim, sweatshirt fra Topshop og en hjemmelavet vest, samt mine dejlige støvler fra Pieces og en halskæde jeg fik til min sekstenårsfødselsdag for over et år siden, den kan man dog ikke rigtigt se på billederne.
Jeg er blevet helt vild med at gå i sweatshirts! Det er så afslappet og så synes jeg faktisk også at det ser ret fedt ud. Forleden købte jeg den her sorte sweater fra topshop, men jeg skal helt klart snart derind igen og købe den i flere farver. 
Hvad synes I om outfittet?
Jeg elsker at høre jeres meninger og det sjoveste ved at være blogger er også at få lidt respons, hihi. 
KNUS WHITTA

ALL BLUE

HEJ LÆSERE
Igår havde jeg for første gang min nye neglelak på, som jeg fik af mine storebror på min fødselsdag. 
Jeg er helt vild med den og den passer perfekt til min halskæde fra H&M. Den halskæde købte jeg faktisk for flere år siden, men jeg har aldrig rigtigt fået gået med den, jeg aner ikke hvorfor, haha. Men igår kiggede jeg på mine smykker og jeg synes simpelthen at halskæden passer perfekt til den her neglelak, hvad synes I?
KNUS WHITTA

lørdag den 5. oktober 2013

The cutest couple!

 
HEJ LÆSERE
Der er nok et par af mine læsere som bliver en smule skuffede nu, for nogen af jer har givet udtryk for at I crusher en smule på min bror. Nå, men nu har min bror fået en kæreste, så der er altså optaget der, haha.
Jeg synes selv at de er det sødeste par - det er sådan et par som man godt kunne se sammen på en rød løber i Hollywood, ikke?
Jeg føler mig ihvertfald heldig at jeg fik lov til at tage nogle billeder af dem, for de ser så glade ud og de bedste billeder er jo dem med ægte følelser. 
KNUS WHITTA

fredag den 4. oktober 2013

New in - Cover fra NORR

HEJ LÆSERE
Som mange af mine meget trofaste læsere ved, så er jeg lidt en shopaholic, så da min mor igår foreslog at vi kunne tage en tur ind på strøget og kigge lidt på butikker, så sagde jeg ikke nej. Jeg blev dog meget hurtigt træt, for det bliver jeg virkelig her for tiden. Jeg er ved at føle mig rimelig rask, men min energi er totalt forsvundet. F.eks. vågnede jeg først idag klokken et og jeg gik i seng klokken tolv igår - ret voldsomt. 
Nå, men igår fik jeg købt fire lækre ting. Jeg fik købt nogle helt simple sorte vanter, en helt simpel sort sweatshirt, nogle stribede bukser som skal byttes fordi at jeg var så DUM at jeg ikke prøvede dem, men satsede på at jeg skulle bruge en 36 som jeg skal med alle bukser... åbenbart bortset fra dem her, haha.
Sidst, men ikke mindst så forelskede jeg mig altså godt og grundigt i det her CUTE Iphone-cover fra butikken NORR. NORR er en utrolig lækker butik med en masse forskellige ting. De har smykker, tasker, tøj, iphonecovers, make-up osv. 
Nå, men hvad siger I til mit iphone-cover?
Var det et I kunne finde på at købe?
Det kostede i øvrigt 100 kroner, så kan I jo tage det med i jeres betragtning. 
KNUS WHITTA

torsdag den 3. oktober 2013

ACNE SCARF

HEJ LÆSERE
Til min fødselsdag fik jeg det Acne-tørklæde jeg længe havde ønsket mig! Jeg er sindssygt glad for det. Jeg så for en måned siden ca. at den norske blogger Erica havde blogget om sit tørklæde fra Acne og jeg blev straks forelsket i det og det var øverst på ønskelisten.
Dog fik jeg det i gråt og misforstå mig ikke, jeg synes det er SÅ flot i gråt, men jeg synes bare at den beige farve (eller Camel-farve som de kalder den hos Acne) er en tand federe.
Hvad tror I at I ville vælge? Gråt tørklæde eller beige?
Så fordi at det skulle byttes så bloggede jeg ikke om tørklædet på min fødselsdag, men først nu. 
Jeg elsker virkelig det tørklæde og jeg ved at jeg kommer til at gå med det konstant her til efteråret og vinteren, haha.
Hvad synes I om Acne-tørklæderne?
Måske har nogen af jer set tørklædet inde på Ericas blog http://l0ve.blogg.no/ - den kan i øvrigt anbefales. 
KNUS WHITTA

onsdag den 2. oktober 2013

Topshop-favoritter - Oktober!

HEJ LÆSERE
Så er det jo blevet oktober og derfor er det tid til Topshop Oktober-favoritter. Det er også for alvor blevet efterår og det kan mærkes på vejret, i hvert fald i KBH. Jeg synes at det kolde vejr er kommet ret pludseligt, men nu har jeg jo også været meget syg (Og er stadig lidt syg) så jeg er nok bare gået glip af overgangen fra sommer til efterår. Nå, men selvfølgelig bærer collagen præg af at vi er kommet ind i efteråret. Jeg elsker personligt efterårs-mode da jeg elsker de varme farver og den nedtonede stil, og man kan heller ikke sige at topshops efterårs-mode er fyldt med pangfarver. 
Jeg er lidt IN LOVE med de items jeg har fundet fra topshop, men især er jeg helt vild med den sorte læder-taske og den hvide hue med den nuttede kvast.
Hvad kan I bedst lide på collagen?
KNUS WHITTA

tirsdag den 1. oktober 2013

Pandehår eller ikke??

HEJ LÆSERE
Jeg er en person som er afhængig af forandring med mit hår og jeg kan ikke holde ud hvis det bare er langt og ordinært for længe tid af gangen. Dog bliver jeg også hurtigt træt af mit hår, hvis jeg laver en stor forandring. 
Nå, men nu er jeg altså lidt hooked på noget nyt, men jeg ved endnu ikke om jeg gør det, men jeg leger da med tanken. 
Nu vil jeg gerne høre hvad I synes er pænest til mig? Pandehår eller ikke-pandehår? 
Jeg ved somsagt endnu ikke om jeg laver nogen forandring, men jeg kan godt lide at høre jeres meninger. 
KNUS WHITTA