fredag den 4. oktober 2013

New in - Cover fra NORR

HEJ LÆSERE
Som mange af mine meget trofaste læsere ved, så er jeg lidt en shopaholic, så da min mor igår foreslog at vi kunne tage en tur ind på strøget og kigge lidt på butikker, så sagde jeg ikke nej. Jeg blev dog meget hurtigt træt, for det bliver jeg virkelig her for tiden. Jeg er ved at føle mig rimelig rask, men min energi er totalt forsvundet. F.eks. vågnede jeg først idag klokken et og jeg gik i seng klokken tolv igår - ret voldsomt. 
Nå, men igår fik jeg købt fire lækre ting. Jeg fik købt nogle helt simple sorte vanter, en helt simpel sort sweatshirt, nogle stribede bukser som skal byttes fordi at jeg var så DUM at jeg ikke prøvede dem, men satsede på at jeg skulle bruge en 36 som jeg skal med alle bukser... åbenbart bortset fra dem her, haha.
Sidst, men ikke mindst så forelskede jeg mig altså godt og grundigt i det her CUTE Iphone-cover fra butikken NORR. NORR er en utrolig lækker butik med en masse forskellige ting. De har smykker, tasker, tøj, iphonecovers, make-up osv. 
Nå, men hvad siger I til mit iphone-cover?
Var det et I kunne finde på at købe?
Det kostede i øvrigt 100 kroner, så kan I jo tage det med i jeres betragtning. 
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Super sødt cover, er vild med farven og hjerterne!

    Kram,
    http://factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet