søndag den 13. oktober 2013

A cousin is a ready made friend for life!

HEJ LÆSERE
Igår ved totiden kom min dejlige kusine og min dejlige moster til KBH. Da min kusine dagen før kom hjem fra efterskole og derfor naturligvis var ret træt, så lavede vi ikke det store igår, udover at hygge os, snakke, drikke te og gøre det vi er allerbedst til nemlig at grine. Ellers var vi ude og gå en lang tur i kongens have og vi fik taget nogle rigtig dejlige billeder. Mig og min kusine tager altid ret mange billeder når vi er sammen, fordi at vi jo ikke ses så ofte, så NÅR vi ses, så skal det selvfølgelig dokumenteres.
Men det er meget skægt med et familiemedlem, for selvom man ikke har set hinanden i omkring tre måneder, så er det alligevel altid som om at man aldrig har været væk fra hinanden, ikke?
Jeg er et megastort familiemenneske og dem jeg allerbedst kan lide at være sammen med, det er min familie og så er jeg jo også så heldig at mig og min kusine deler samme humor og er forholdsvis ens, bortset fra vores smag i fyre, hæhæ. 
Har I et rigtig godt forhold til et bestemt familiemedlem?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ej hvor dejligt! :D Jeg har også et fantastisk forhold til min far! <3

      Slet
  2. Min faster er mit store stil idol, og min moster er så mærkelig og skør at man kun kan grine♥

    SvarSlet