lørdag den 26. oktober 2013

WHAT A PERFECT DAY

HEJ LÆSERE
Jeg er altså forelsket i efteråret. Normalt hader jeg efterår, men i år er det som om at jeg er begyndt at åbne øjnene op overfor hvor smukt det egentlig er. Jeg ved ikke om det bare er noget som kommer med alderen - at man begynder at se på skønheden i sine omgivelser, i stedet for bare at suse forbi. Ej okay, nu kommer jeg til at lyde som en gammel dame, men jeg synes virkelig at efteråret er hyggeligt og dejligt. 
Idag har jeg bare haft en perfekt dag.
I formiddags var jeg en tur i byen og var inde til et hyggeligt Body Shop event hvor at de bla. promoverede deres pakke-julekalender som koster 800 kroner. Der var super hyggeligt og der var champagne samt guldkarameller, og jeg er en sucker for gulkarameller, hæhæ.
Bagefter jeg havde været inde til det lille event smuttede jeg forbi H&M for jeg havde set en fantastisk smuk faux fur pelsjakke (Falsk pels). Den pelsjakke jeg oprindeligt gik efter var der kun i XL og L, så den kunne jeg ikke passe, men i stedet fandt jeg den her pelsjakke, som jeg faktisk bedre kan lide. Jeg synes den gør min meget klassiske og enkle stil lidt mere spændende og jeg glæder mig SÅ meget til at skulle gå med den fremover. Den kostede 400 kroner. Jeg synes ofte at faux fur pelsjakker ser utrolig falske ud og ikke særlig eksklusivt, men den her synes jeg faktisk ser ret ægte ud, taget i betragtning af den billige pris. 
Derudover købte jeg en grå hue til 70 kroner. Den er meget enkel, men jeg synes den er MAX cute.
Sidst, men ikke mindst så købte jeg en grå sweater fra Ganni til 800 kroner. Åh den er så fantastisk og så crusher jeg pt. rigtig meget på mærket Ganni!
Jeg er en ret glad pige ligenu med en opdateret garderobe!
Hvad synes I om min nye pelsjakke? Synes i at den ser meget billig og falsk ud, eller hvordan og hvorledes?
Hvad synes I om de andre køb?
KNUS WHITTA

8 kommentarer:

  1. Jeg er vild med alle dine items! :-)

    www.above-theline.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! - Tjekker din blog ud med det samme. :-)

      Slet
  2. Mega fed blog :) Kunne du tænke dig at følges? Jeg er hvertfald fast læser hos dig nu.
    Kys og kram

    www.camillakolby.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjekker selvfølgelig din blog med det samme! :-D
      Og tusind tak! :-)

      Slet
  3. Jeg synes at din pels er virkelig fin. Jeg synes at de fleste pelsjakker tit er for meget, men det er din overhovedet ikke. Og jeg elsker huen til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-D Ja, den er lidt mere dæmpet end mange pelse er. :)

      Slet
  4. Da jeg så det første billeder, tænkte jeg bare: kæft, hvor ser det godt ud!
    Fantastisk pels! ;)
    Den klær dig virkelig godt, Alberte!

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet