lørdag den 21. december 2013

Spontan venneaften

HEJ LÆSERE!
Igår havde jeg egentlig forberedt at jeg ville have en helt afslappende og kedelig aften, men helt spontant så mødtes jeg lige med min gode ven Jens-Erik og hans gode ven Anders, som jeg aldrig har set før, selvom han bor én gade væk fra mig.
Så vi gik en lille tur ind til Nørreport og derefter tog vi hjem til mig. Der stod den på irsk musik og riverdance, som mig og J-E gør bedst, haha. Vi tog et par billeder som jeg ligger med, men det er altså ikke den store foto-videnskab, for vi tog bare nogle hurtige nogle, haha. 
Mit helt-ærligt-Jens-Erik-blik
MEN NU er det tid til en foto-battle, for mig og J-E besluttede os for at se hvem der havde det mest "wasted" udtryk på et billede, og det her var resultatet. Så nu vil jeg gerne høre hvem I synes ser mest Wasted ud? J-E sagde at jeg slet ikke kunne finde ud af at at se wasted ud, men jeg synes nu at jeg gør det ret godt, haha. 
JULEKNUS WHITTA

fredag den 20. december 2013

THOSE ZARABAG's

HEJ LÆSERE!
Idag smuttede jeg lige ind på Zaras hjemmeside og blev straks forelsket i disse tasker. Jeg elsker simpelthen Zaras tasker, da de er så enkle og fine - og som de faste læsere ved, så er mit mellemnavn "enkel" eller det kunne det i hvertfald godt være, haha. 
Jeg er vild med dem alle sammen, men min favorit er læder-tasken øverst til venstre.
Hvilken af taskerne kan I bedst lide?

Om et par timer skal jeg til frisøren og jeg ved ikke engang 100 % hvad jeg vil have lavet med håret, så det bliver spændende. Jeg ved ikke om jeg skal vælge at blive rigtig blond, eller om jeg skal vælge en honningfarve - Men I kan være sikre på at der imorgen på bloggen kommer billeder af min nye hairstyle, haha. 
KNUS WHITTA

torsdag den 19. december 2013

Santa, can you hear me? I have been so good this year, And all I want is one thing, Tell me my true love is here...

Cardigan: Cubus - Bukser: ZARA - Top: Købt i en lille butik i Barcelona - Sko: Pieces - Halskæde: H&M - Taske: Aldo

HEJ LÆSERE!
Igår var en lidt lang dag, jeg var først til et spændende møde ude ved rødovre og derudover så var jeg også ude hos min mormor og morfar. Da jeg var til møde havde jeg det her outfit på, rimelig casual og behageligt. Jeg er så glad for tiden og der sker spændende ting med bloggen som jeg håber at jeg snart kan dele med jer, men først skal tingene altså falde rigtigt på plads, for jeg vil ikke fortælle tingene, når det ikke er 100 % sikkert. 
JULEKNUS WHITTA

Hos bedsteforældrene!

HEJ LÆSERE!
Det var en rigtig dejlig dag igår, først var jeg til et møde tæt på rødovre - Et rigtig godt og positivt møde, og om aftenen tog min storebror, mine forældre og jeg ud for at besøge min mormor og morfar. Der var æbleskiver og FANTASTISKE småkager som min mormor selv havde bagt, og så så vi julekalender og fik selvfølgelig en hyggelig snak om forskellige ting. Ellers så fik vi udvekslet julegaver for om et par dage tager min mormor og morfar op til min moster, kusine og fætre for at holde juleaften.
Nu nærmer juleaften sig og jeg glæder mig som et lille barn.
Når man har det dårligt psykisk så er det meget svært at glæde sig over noget og de sidste mange, mange år har jeg ikke haft det særlig godt psykisk, så derfor har jeg slet ikke glædet mig til juleaften og ikke kunne mærke den der lykke-følelse over at pynte juletræ og høre julemusik, men i år kan jeg mærke den følelse, og det er dejligere end jeg husker det... Jeg tror den her juleaften bliver den bedste juleaften siden jeg var en helt lille pige. :-)
Hvem skal I holde juleaften med? - Det vil jeg gerne høre. 
KNUS WHITTA

onsdag den 18. december 2013

SMUKKESTE KVINDER 2013

HEJ LÆSERE!
Idag har jeg siddet og lavet en collage med de kvindelige kendte jeg synes er kønnest. Det er vigtigt for mig at I tager rækkefølgen med et gran salt, for jeg ændre hele tiden mening om rækkefølgen. Noglegange synes jeg at Emma Watson er den ultimativt kønnest og så ændre jeg mening til Zendaya osv. De eneste pladser jeg er sikre på er Diana Agron's og bloggeren Michelles.
Hvilken kvindelige kendte synes I er aller smukkest? 
JULEKNUS WHITTA

tirsdag den 17. december 2013

Update - It's gonna be a cold, cold christmas without you

HEJ LÆSERE!
Det er simpelthen så sjældent at jeg har en update, så det vil jeg da have nu. Om hvad jeg går og laver, når jeg ikke sidder og grubler over blogindlæg til jer.
I de sidste par dage har jeg været syg. Det startede for alvor igår med meget forkølelse og ondt i halsen, dog er det ikke så slemt som andre gange hvor jeg har været syg.
På fredag skal jeg til frisøren og have lavet noget med håret, som jeg er virkelig spændt på. Jeg er ikke typen som kan have det samme hår længe af gangen, for så bliver jeg simpelthen så træt af det. Nå, men jeg ville lige lægge de her billeder ind, for nogle har spurgt efter et indlæg hvor jeg har glattet hår. Det er slet ikke første gang at jeg sætter et billede ind hvor jeg har glattet hår, men denne her gang gør jeg lige opmærksom på det.
Nå, men til noget helt andet.
Kender nogle af jer den følelse af bekymring over om man vil lykkedes med det man drømmer om?
Jeg vil så ekstremt gerne få stor succes med bloggen og få den til at blive rigtig stor, men jeg ved ikke om jeg noglesinde opnår det, om jeg kan komme på bloggersdelight eller få den samme succes som nogle af blog'sne derinde. Jeg tror ikke at jeg er den eneste unge pige som har sådan en bekymring, jeg tror der er mange som i den her alder er lidt bange for fremtiden og om man opnår det man ønsker, for nu skal man snart til at forholde sig til fremtiden.
Den her blog er blevet en ekstremt vigtig del af min hverdag og uden at lyde crazy, så har den ændret mig en del. Den har givet mig selvtillid og selvforståelse. Så har jeg fået en masse nye veninder og venner. Med veninder og venner, så mener jeg naturligvis læsere og fans, for I er ikke kun læsere, men i er veninder. Nogle som gider bruge tid på at læse og se hvad jeg laver og som sætter pris på det, det er virkelig stort og det er jo et form for venskab.
Håber bare der kommer mange flere læsere og mange flere veninder og venner, for det vokser man af som person - at blive værdsat. 
Okay, det her gik hen og blev et lidt dybt indlæg, haha.
Hvis I ikke er fast læser via. google, så kan I blive det nede i bunden af profilen. Jeg elsker at have overblik over mine læsere og så er der også mange firmaer og mulige samarbejdspartnere som gerne vil se med egne øjne, hvordan bloggen kører, og de kan ikke se mine sidevisninger. :-)
Jeg elsker mine læsere mere end noget andet og det håber jeg at I ved! - Jeg sætter pris på hver og en, uden undtagelser. 
Håber ikke at det her indlæg var alt for kedeligt, haha.
KNUS WHITTA

LÆKRESTE MÆND 2013

HEJ LÆSERE!
Nu nærmer vi os slutningen på år 2013 og hvor er det altså gået helt vildt stærkt... Et af de år som er gået stærkest for mig. De andre år har sneglet sig afsted og det er nok også fordi at de år har jeg bare ønsket skulle gå, fordi jeg havde det dårligt psykisk.
Nå, men fordi at året snart er gået, så vil jeg lave en masse top 10'er igennem slutningen af måneden.
Idag vil jeg lave en top 10 over de lækreste mænd.
Når jeg skriver lækreste mænd, så er det ikke dem jeg crusher på, for jeg crusher altså kun på 2-4 på denne liste, men det her er bare dem jeg synes er lækrest.
Åh jeg elsker det her indlæg - et indlæg fyldt med de mænd jeg ultimativt synes er de lækreste nulevende personer (som jeg kender). 
Hvis I skulle lave en top 3 over de lækreste mænd ligenu, hvem skulle så være på den?
Hvilken top 10'er synes I ellers jeg skal lave? 

KNUS WHITTA
* Jeg ved godt at han ikke hedder Lachowaki, men jeg kom til at trykke 'a' på tastaturet i stedet for 's' - beklager. :-)