torsdag den 19. december 2013

Hos bedsteforældrene!

HEJ LÆSERE!
Det var en rigtig dejlig dag igår, først var jeg til et møde tæt på rødovre - Et rigtig godt og positivt møde, og om aftenen tog min storebror, mine forældre og jeg ud for at besøge min mormor og morfar. Der var æbleskiver og FANTASTISKE småkager som min mormor selv havde bagt, og så så vi julekalender og fik selvfølgelig en hyggelig snak om forskellige ting. Ellers så fik vi udvekslet julegaver for om et par dage tager min mormor og morfar op til min moster, kusine og fætre for at holde juleaften.
Nu nærmer juleaften sig og jeg glæder mig som et lille barn.
Når man har det dårligt psykisk så er det meget svært at glæde sig over noget og de sidste mange, mange år har jeg ikke haft det særlig godt psykisk, så derfor har jeg slet ikke glædet mig til juleaften og ikke kunne mærke den der lykke-følelse over at pynte juletræ og høre julemusik, men i år kan jeg mærke den følelse, og det er dejligere end jeg husker det... Jeg tror den her juleaften bliver den bedste juleaften siden jeg var en helt lille pige. :-)
Hvem skal I holde juleaften med? - Det vil jeg gerne høre. 
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Skønt med hygge<3 Je4g holder jul med kusine rog fætre, onkler og tanter og min far, bonus mor og søskende.

    SvarSlet