søndag den 22. december 2013

Symmetrical

HEJ LÆSERE!
Bare kald mig og min far foto-nørder, men vi elsker at lege med forskellige former for fotografier. Han har selv gået til noget foto-halløj da han var barn, så han har lidt styr på det.
Men igår prøvede vi at lave nogle helt symmetriske billeder af mig i midten af den hvide sofa - jeg synes selv at det ser ret kunstnerisk ud, hvad tænker I?
Det er helt fantastisk at min far har fået juleferie. Han arbejder jo både som professor på Københavns Universitet OG arbejder som Dansk overvismand, så han arbejder nærmest konstant, men nu har han ferie og det nyder jeg! - Det er skønt at have ham hjemme. Igår var vi både ude og køre i bil (en anden af mig og min fars hobbyer) og bare nyde at sidde der i bilen og snakke og kigge ud på det man kommer forbi, men også henne og kigge på juletræ og selvfølgelig tage de her billeder. 
Har I nogle sjove "hobbyer" sammen med jeres far eller mor? 
KNUS WHITTA

15 kommentarer:

  1. Sikke nogle feede billeder! c:
    Elsker især nummer 2 og 3 c:

    SvarSlet
  2. Umiddelbart er der da ikke super meget "symmetrisk" over nogle af de billeder der.. kan du forklare mig symmetrien?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også mest det sidste billede som er symmetrisk, men vi eksperimenterede med symmetri igår og jeg har også nogle flere billeder med symmetri på min computer, men de blev bare ikke ligeså gode. :-D

      Slet
  3. Oh det lyder hyggeligt og fede sko<3 Jeg har ingen specielle hobbyer med mine forældre:)

    SvarSlet
  4. Elsker den sofa, hihi. <3
    Og så er du jo også virkelig smuk!!!! Kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en dejlig sofa. (y)
      Og tusind tak!! <3 <3

      Slet
  5. Hejsa, undskyld emneskiftet. Men jeg har siddet og kigget lidt i dine gamle indlæg på bloggen, og så pludselig at du rider på en pony som hedder Bleik :')) Og tilfældigvis kender jeg en som også rider på en pony som hedder Bleik, og de er meget identiske + at omgivelserne ligner hinanden. Så hvor rider du henne? Det er tilfældigvis ikke Frederiksen isheste på Amager? :'))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er det. :-D
      Men hun rider ikke på ham mere, vel? For jeg har fået part på den, så det er kun mig som skal ride ham? :)
      Kan det passe at hun ikke længere rider på ham, for ellers må det være en anden Bleik. :P

      Slet
    2. Jo hun rider stadig på den :')) Vi har lige været inde og se på nogle billeder, og hun siger at det er den samme. Hedder den Bleik Blessi? :'))

      Slet
    3. Nååårh er det bare sådan nogle "ture" engang imellem? :)
      For han bliver brugt som turhest engang imellem, men jeg er den eneste som rider ham fast. :)
      Min ridelærer Maya har også sagt at alle som spørger om de må ride på ham får atvide at han er min. :-D

      Slet
    4. Ja hun har vidst redet 2 gange på ham - til ponygames. Nu hvor du nævner at du bliver undervist af Maya, siger min kusine at hun bliver undervist af Mayas datter Sarah eller noget :')) Hvor lang tid har du egentlig haft part på ham? Jeg rider også selv, og gud hvor er han bare lækker! :'))

      Slet
    5. Hedder din veninde Anna? :) Jeg fik part på ham I august - har hun redet på ham efter august, for det forstår jeg ikke helt. :P Sarah er helt vildt sød, for et par uger siden trænede vi faktisk en af hestene sammen. :D
      Han er den lækreste hest EVER og jeg er så stolt over at have part på ham, for han er den dejligste! :)

      Slet
    6. Nej, min kusine hedder Benedikte. :')) Hun red ham her for et par uger siden, to uger i træk (altså en gang om ugen i to uger, til ponygames) :'))
      Han er også virkelig dejlig at se på. Det udtryk han har, kan jeg SLET IKKE stå for, det er så sødt. Så hvis han bare er ligeså dejlig at ride på, forstår jeg det skam godt :'))

      Slet