søndag den 8. december 2013

Walking in a winter wonderland - Blogger thoughts

HEJ LÆSERE!
Som mange af jer ved, så er jeg virkelig tilhænger af den enkelte stil uden for meget pynt og detaljer. Igår kørte jeg den enkelte og minimalistiske stil ud på et helt nyt level, da jeg bare tog en helt normal hvid tanktop på. Personligt forstår jeg ikke hvorfor tingene altid behøver være totalt farvestrålende og pralende for at folk kan lide det. Jeg kan sagtens forstå at man godt kan lide at tjekke blogs hvor bloggeren har en "sær" eller anderledes stil, for det kan være utrolig inspirerende. Personligt kan jeg godt lide bloggeren som har nemesisbabe.dk jeg kunne aldrig finde på at gå i det tøj hun går med, men det er et inspirerende at se på. Når det er sagt, så kan jeg også virkelig finde interesse i bloggere som formår at vise hvor meget de hviler i sig selv i tøj som folk kan relaterer til, og som læseren kan se sig selv i. Min stil er meget enkel og sådan kan jeg lide det. :-) 
Kan I bedst lide tøj med massere detaljer, eller den enkle stil? 
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Jeg er ogsaa mere til den enkle stil :-*

    SvarSlet
  2. Hedder "mia3189" paa gsm og det er mig der skrev "jeg er ogsaa mere til den enkle stil:-*"

    SvarSlet
  3. Elsker toppen, hvor er den fra? (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Hope. :-D
      Elsker den virkelig også! :) Den er så afslappende og casual. :-D

      Slet
  4. Synes det er meget forskelligt... Altså jeg er ikke til for mange pynteting og går aldrig med ringe osv...
    Jeg synes også, at Nemesisbabe.dk har en super fed stil! :)

    SvarSlet