lørdag den 21. december 2013

New Hair, dont care.

HEJ LÆSERE!
Igår var jeg jo til frisøren, hvilket man også kan se hvis man synes godt om Whittaheart på facebook, hvor jeg lagde et billede ind imens jeg var til frisøren og lignede en star-wars prinsesse med staniol-papir i håret. Jeg fik lavet lidt etager i håret og fik rigtig mange lyse striber i håret. Jeg havde selv forestillet mig det en smule lysere, men min frisør sagde at det her ville være mest naturligt og jeg stoler virkelig på min frisør. Hun er utrolig dygtig og er god til at se hvad der fungerer. På billederne kan man ikke heeelt så hvor lyst det er blevet, for det er faktisk blevet en smule lysere, men det kan I jo se på de kommende billeder med håret, haha. 
Jeg er super tilfreds med resultatet og det har helt klart givet lidt "personlighed" til mit hår, så det ikke bare sjasker ned og er så ordinært. 
Hvad synes I om mit nye hår?
Overskriften til indlægget er nok lidt kliché og brugt en del hos forskellige bloggere, men den er jo også rimelig oplagt. ;)
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Super lækkert. Jeg var ret kritisk for idéen i starten, om en ny frisure til dig, men det klæder dig utrolig godt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt at du ændrede mening og kan lide resultatet! :-D
      Dog er det jo selvfølgelig helt i orden hvis man ikke kan lide det. <3
      God jul til dig! :-)

      Slet