mandag den 9. december 2013

Mens vi går gennem gaderne så ved vi alt kan ske, vi bryder barrikaderne i en stjerneregn af sne...



HEJ LÆSERE!
Det har været lidt af en dag idag. Jeg blev vækket klokken syv (Abnormt tidligt i forhold til at jeg normalt sover til klokken ti) og så skulle jeg gøre mig klar til at tage til tandlæge. Klokken kvart i otte sad jeg i den mega kolde bil og kiggede på alle de trætte mennesker ude på gaden. Da vi havde kørt i ti minutter så går bilen ud, et sted hvor det er virkelig svært for de andre biler at komme forbi. Nu er der nok ikke mange af mine læsere som kan huske det, men da jeg skulle til Gilleleje med familien i vinterferien, der gik vores bil også ud i en rundkørsel... Vores bil har en ret dårlig timing.
Nå, men så måtte jeg gå ud på gaden og vise bilerne at bilen altså ikke kunne starte, for de begyndte at dytte. Mig og min mor måtte så gå hele vejen hjem til vores hus fra stedet hvor vores bil var gået ud og vi måtte lade bilen stå der med alarm-blinkene sat til. Puha der blev bare mega trafikprop der, stakkels bilister.
Så jeg nåede ikke til tandlæge, men tilgengæld kunne jeg komme hjem under den varme dyne, som jeg virkelig havde savnet.
Nå, men nu nok action.
Igår var det 2. søndag i advent og kan I gætte hvad min adventsgave var? - Det er noget som jeg har på, på billedet. Noget jeg ønskede mig i julegave... SKOENE! Se vidunderne! :-)
Jeg er så lykkelig for de sko og nu vil jeg ikke rigtigt gå med andet tror jeg...
Er jeres bil noglesinde gået i stå, og hvor gik den i stå henne?
Hvad fik I i adventsgave igår, hvis I får det?
KNUS WHITTA

14 kommentarer:

  1. hvor er dine sko købt henne??
    de er mega fede og jeg tror at de ville klæde mig.
    ikke fordi at de ikke klæder dig :)


    knus Julie <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra H&M. :-D
      Dog skulle min mor i tre forskellige butikker før at hun fandt dem, så måske er de svære at finde, men så kan du jo evt. købe dem over nettet på hm.com <3

      Slet
  2. Vildt fedt outfit, virkelig! Hvor er jakken og tørklædet fra? (::

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved det faktisk ikke for tørklædet er min fars. :-D
      Blazeren er fra Filippa K. :-)

      Slet
  3. Hvad str. er skoene og hvilken størrelse bruger nu normalt?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er størrelse 38, og det er også den størrelse jeg bruger normalt. :-D

      Slet
  4. Dit ansigt er simpelthen så vidunderligt smukt! Forstår det ikke :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du vidunderligt sød, tusind tak! <3

      Slet
  5. Du burde altid gå i høje sko. Passer helt vildt godt til dig.

    SvarSlet
  6. Vi lejede for nogen år siden en bil, som faktisk var splinterny. Derefter tog vi til Fyn, men på hjemturen gik den ud på broen... Vi fik så et lift.

    Fede sko!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej et træls sted at gå i stå! :PP - Godt nogle var venlige at hjælpe. :)
      og tak! :D

      Slet
  7. Fede sko du er så gude smuk
    Jeg fik en mascara fra loreal Paris :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! <3
      Ej hvor lækkert med en mascara! :-D

      Slet
  8. Vildt fede sko😍 Jeg får ikke adventsgaver så jeg har desværre ikke fået noget😔👎

    SvarSlet