mandag den 23. juli 2012

You exist because the universe need you!

Hej mennesker!
Selvom jeg var blevet enig med mig selv om at der kun skulle komme ét indlæg pr. dag, så faldt jeg over dette motto - som var for godt til ikke at blive hørt.
You exist because the universe need you.
I starten tænkte jeg:" Jaaah, den er god med dig" Men efter et par sekunder begyndte jeg at tænke nærmere over det. Universet er et meget hvidt begreb, og universet kan være forskellige ting.
En person kan være hele universet for en anden. 
Universet er det som betyder noget for en... Sådan tolker jeg det i hvert fald.
Min familie og venner er hele universet for mig - da det er dem som betyder noget.
Uden dem ville alt være ligegyldigt.
Dem som elsker dig har brug for dig - og derfor har du altid en god grund til at være her, - Ligesom du har brug for dem, og derfor skal de være der. 


Jeg tænker meget over det motto, og det har givet mig en masse at tænke over... Alt kan virke utrolig meningsløst, men det er ikke meningsløst, så længe nogle elsker dig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar