lørdag den 18. maj 2013

AT THE BEACH WITH NATH

Hej læsere!
Gud hvor har det dog været en fantastisk solrig dag, fuldstændig som mange af os, nok har håbet på i lang tid! Selv på stranden var det rigtig varmt og lækkert!
I morges tog jeg i sommerhus med Nath, og her er vi stadig. Vi tager nok hjem i morgen aften.
Det var virkelig hyggeligt på stranden og vi fik hørt musik med min lille højtaler, spist dild-chips og drukket iste! 
Der kom også nogle drenge hen til os, men da de hørte af vi var seksten og næsten femten, så sagde de:" Ej så er det noget grisseri" - haha, sødt!
Selvfølgelig var det lidt DAMIT at de ikke blev der, så vi kunne sidde og nyde det gode sommervejr sammen, men det er jo en vildt fed kompliment, for de er jo gået hen til os, fordi at vi virkede venlige, eller smukke. 
I hvert fald så har vi det skønt heroppe, og jeg har ikke den voldsomme trang til at komme hjem pt. 
Hvad har I lavet sådan en dejlig lørdag? 
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. hvad mente de med at det var noget grisseri?

    Men ja... er det ikke i Juelsminde i er? Det ligener Juelsminde strand.

    SvarSlet
  2. I er SÅ smukke, begge to!

    Jeg har været oppe at se min bror spille pinse-cup. Skal selv spille imorgen fordi de ikke har nok spillere :P

    SvarSlet