fredag den 17. maj 2013

Ultimative favorite bikini

HEJ LÆSERE!
Nu har jeg modtaget min store pakke fra Topshop! Den kom fuldstændig som kaldet, for i morgen smutter jeg jo i sommerhus med min bestie Nathalie 
Jeg vil senere vise jer hele pakken, men først og fremmest vil jeg gerne vise jer den her bikini!
Det giver sig selv at jeg har haft mange bikinier i mit liv, for jeg er jo seksten år, men aldrig har jeg været SÅ forelsket i min bikini. Føler virkelig at der står "Alberte" på den, og det var også dét Nath sagde, da jeg linkede hende bikinien på Topshops hjemmeside. Åh hvor er jeg vild med den!
Den lille detalje med sløjfen, den lækre lyseblå farve, og stroppen nedeninder overdelen, så der er et lille "hul". Åh den har så mange fine detaljer.
Idag skal jeg på strøget med Nath, og søde Clara, og det bliver vildt hyggeligt! Jeg kender ikke Clara så voldsomt godt, da hun er Nathalies veninde, men jeg har mødt hende et par gange, og hun virker bare så sød. 
Hvad skal I lave i weekenden?
Hvad synes I om min nye bikini?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Jeg tager hjem til dig og stjæler den.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Den kan købes på topshop.. Hun skriver, hun købte den på topshops hjemmeside ;)

      Slet