lørdag den 5. januar 2013

50.000!! TAK

Hej læsere!
Idag er en utrolig stor dag, for bloggen har rundet 50.000 sidevisninger i alt.
Bloggen startede for seks måneder siden, og nu er den kommet op på 5.0000 sidevisninger!!
Jeg ved godt at for at komme på Bloggers Delight, så skal jeg have dette tal månedligt, men tingene går stille og roligt.
I denne måned har jeg haft 15.000 sidevisninger, og det stiger hver dag.
Jeg vil bare sige TUSIND TAK for at i læser med på bloggen, og altid er så søde, når i skriver til mig.
Jeg tror ikke at jeg ville blogge, hvis det ikke var for jer.
Mit mål med at blogge, er at dele mit liv med andre, og det mål er opfyldt, og det gør mig lykkelig.
Selvfølgelig stræber jeg højt, men mit største mål, nemlig at kunne dele det med jer, det er opfyldt!
Jeg glæder mig meget til at kunne skrive 100.000 sidevisninger!
Jeg holder så meget af mine læsere, hver og en!
KNUS WHITTA

Nyt til skabet!!

Hej dejlige læsere!
Jeg er glad idag, og kan i gætte hvorfor?
Mit klædeskab er idag blevet en smule større, da jeg har været på Januar-udsalg med min mor.
Jeg fik kigget i en masse butikker, men de ting som vandt mit hjerte kan i se på billederne. 
Jeg fik købt et hårbånd fra Message. Jeg synes det klæder mit pandehår super godt. Jeg fik i øvrigt klippet mit pandehår til igår, for det var begyndt at blive lidt langt.
Hårbåndet kostede kun 50 kroner.
Så var jeg i Mads Nørgaard, og købte en LÆKKER LÆKKER bluse. Den kostede normalt 1.200 kroner, men den var på halv pris, så jeg fik den for 600 kroner.
Jeg var også i topshop (Yndlings butikken) og der købte jeg en top med krave. Jeg glæder mig også til at have en sort striktrøje udenpå, og se hvordan det ser ud. Jeg kan godt lide den lidt nørdede stil, hæhæ.
Hvad synes i om mine køb?
Har i en dejlig lørdag?
Nu sidder jeg og drikker te, og nyder livet. Nu skal jeg  ikke lave mere resten af weekenden!
KNUS WHITTA

fredag den 4. januar 2013

I love my jumpsuit!!

Hej læsere!
Jeg er tilbage i skolen, men jeg var der ikke særlig længe. Jeg fik strammet min bøjle igår, og det gør godt nok ondt! Smerten går op i hovedet, så jeg har rigtig ondt i hovedet idag.
Det var ellers hyggeligt at høre om hvad de andre har fået ferien til at gå med.
Så har jeg siddet og lavet lidt engelsk herhjemme, for jeg vil nødigt bagud. Jeg har i forvejen et ret slemt fraværsprocent, og det skal jeg virkelig have gjort noget ved. Det er ærgeligt at jeg først er begyndt at tage skolen alvorligt oppe i de højere klasser. Da jeg var mindre gik jeg mere op i at have det sjovt og være sammen med venner, og derfor glemte jeg ofte mit skolearbejde.
Nå, men faktisk har jeg ikke vist jer denne buksedragt, som jeg fik i julegave. Jeg synes den er mega fed, og så er den rar at have på. Det er lidt ligesom at gå rundt i nattøj, det er bare smartere, og mere præsentabelt, hahah.
Hvad synes i om buksedragten - eller outfittet i det hele taget?
KNUS WHITTA

torsdag den 3. januar 2013

I Love Topshop-Dresses!!

Jeg har aldrig været en kjole-pige. Faktisk har jeg været anti-kjole pige. I hvert fald i skolen - i børnehaven var jeg måske lidt.
Men i hvert fald, så tror jeg simpelthen er jeg er kommet ind i en kjolefase. Jeg synes altså at kjoler er meeega fede! Især med nogle lækre nylon-strømper indenunder, og så med nogle seje tennisko, eller støvler. Det er selvfølgelig ikke alle kjoler som er fede, og jeg ville nok heller ikke blive helt begejstret hvis jeg fandt en lilla kjole med gule smørblomster, hahah.
Nå, men jeg kan VIRKELIG anbefale Topshop's kjoler. Kjolerne er virkelig smarte, og de er ikke for pigede, eller småbørns-agtig.
Alle tre kjoler som er vist i min lille "collage" er topshop-kjoler.
Overvejer virkelig at købe den kjole til venstre. Den har i øvrigt dyb udskæring på ryggen(Oh yeah). 
Hvilken af dem kan i bedst lide?
Kan i lide kjoler?
Hvordan ville i sammensætte sorte og grå kjoler?
KNUS WHITTA

Torsdagens outfit!

Et lille indlæg om hvad jeg havde på hos tandlægen.
Idag har jeg været henne hos tandlægen og fået min "tråd" på igen, så nu har jeg meeega ondt i mine tænder.
I morgen starter jeg i skole, og uden at fornærme mine klassekammerater, så kunne jeg sagtens klare nogle flere ferie-dage.
Jeg kunne godt bruge nogle flere dage hvor jeg kunne sove længe, og slumre rundt i nattøj hele dagen.
Er i startet i skole, eller hvornår starter i?
Hvad synes i om dagens outfit? 
Jeg er faktisk lidt nervøs for i morgen. Jeg er et trygheds-menneske som bedst kan lide rutiner, og når mine rutiner bliver ødelagt, så freaker det mig lidt ud, hahah.
KNUS WHITTA

onsdag den 2. januar 2013

New in - Sweater!!

I morges da jeg vågnede kom min længe ventede sweater.
Siden starten af December har jeg ønsket mig en hvid sweater, og jeg var helt forelsket i den  jeg fandt på welikefashion.com!
Den er off-white, hvilket er svært at se på billedet, men jeg kan også godt lide off-white. 
Hva synes i om den?
Kan i lide hvide sweatre?
Nu går jeg rundt i den, og indenunder har jeg min sorte buksedragt! - Jeg elsker min buksedragt, for den er så ekstremt behagelig, og samtidig smart!
Hvornår skal i starte i skole igen?
Glæder i jer?
Jeg vil gerne være den første til at indrømme at jeg godt kunne bruge en uge til. Vi skal have terminsprøver i denne måned, og jeg oooorker det ikke. Sidste gang blev jeg så nervøs at jeg ikke gennemførte hele Engelsk-eksamen.
KNUS WHITTA

tirsdag den 1. januar 2013

Nytår 2013!!

Hej mennesker!
Man kan roligt sige at jeg havde en turbulent nytårsaften.
Jeg havde haft en smule ondt i hovedet hele dagen, og klokken fire kom min bedsteveninde. Vi gjorde klar til nytårsaften, lagde make-up og hyggede os. Pludselig så fik jeg det som om at jeg skulle besvime. Min bedsteveninde sagde at jeg skulle tage noget at drikke, og det gjorde jeg så. Det blev en smule bedre, og så gik jeg ned i køkkenet til min far, og mere husker jeg ikke.
Det næste der sker, det er at min far siger at jeg besvimede, og at jeg ligger på køkkengulvet, og at Nathalie og ham er der, og at det er nytårsaften. Lige da jeg åbnede øjnene vidste jeg ikke hvor jeg var henne, og det var faktisk lidt skræmmende.
Nå, men vores tøsemiddag blev altså hurtigt lidt anderledes end vi havde forestillet os, hahha.
Vi tog ud til nogle af min fars venner, og holdt vores tøsemiddag der. Egentlig var der ikke den store forskel.
Vi dansede til One Direction og Backstreet boys.
Mig og min bedsteveninde besluttede os for i en fjollet stund, at have en "Vores sang" og vi tænkte lidt over det, og det endte med at det blev "I want it that way".
Vi gik ud på dansegulvet og dansede til den, og det var super hyggeligt. Jeg kan fortælle jer at jeg er en svagdrikker. Da mig og min bedsteveninde  havde delt to summersby og én asti, så kastede jeg op. Det var ikke særlig sjovt. Nå, men vi festede indtil klokken halv tre, hvor vi lagde os i sengen, og snakkede lidt og sad med vores mobiler, og så sov vi.
Hvordan var jeres nytårsaften?
Hva synes i om mit outfit?
Har dig og din bedsteveninde en "Vores sang"? 
Håber i havde det super hyggeligt!
KNUS WHITTA
- Om tre dage bliver der fundet en vinder af Give-awayen, så det er snart sidste udkald.