lørdag den 5. januar 2013

Nyt til skabet!!

Hej dejlige læsere!
Jeg er glad idag, og kan i gætte hvorfor?
Mit klædeskab er idag blevet en smule større, da jeg har været på Januar-udsalg med min mor.
Jeg fik kigget i en masse butikker, men de ting som vandt mit hjerte kan i se på billederne. 
Jeg fik købt et hårbånd fra Message. Jeg synes det klæder mit pandehår super godt. Jeg fik i øvrigt klippet mit pandehår til igår, for det var begyndt at blive lidt langt.
Hårbåndet kostede kun 50 kroner.
Så var jeg i Mads Nørgaard, og købte en LÆKKER LÆKKER bluse. Den kostede normalt 1.200 kroner, men den var på halv pris, så jeg fik den for 600 kroner.
Jeg var også i topshop (Yndlings butikken) og der købte jeg en top med krave. Jeg glæder mig også til at have en sort striktrøje udenpå, og se hvordan det ser ud. Jeg kan godt lide den lidt nørdede stil, hæhæ.
Hvad synes i om mine køb?
Har i en dejlig lørdag?
Nu sidder jeg og drikker te, og nyder livet. Nu skal jeg  ikke lave mere resten af weekenden!
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Alt dit tøj er såååå fedt, men hvordan får du råd til alt det tøj, berte? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så søøøød! <3
      Jeg fik 500 kroner i julegave, og så får jeg 500 kroner i lommepenge, så ligenu nyder jeg det, og shopper amok, hæhæ. <3

      Slet
  2. Det er nogle meget fine ting du har fået købt!
    Og ja det hårbånd er vildt pæn til dig!! :)

    Knus katrine

    SvarSlet