onsdag den 23. januar 2013

Outfit of the day og negative tanker...

Heey læsere!
Jeg har nogle ting jeg gerne vil have på det rene - og nu kommer det bare alt sammen, for jeg orker ikke at holde det inde.
Nogle af jer skriver at jeg ikke udtrykker min personlighed når jeg skriver. Det er jeg rigtig ked af, for det må betyde at jeg ikke har nogle personlighed, haha. For når jeg skriver, så skriver jeg direkte fra mit hjerte, og det er sådan jeg er. Jeg skriver hvad jeg tænker, og hvis i synes at jeg skriver for kedeligt eller tørt, så må det altså betyde at jeg ER kedelig, for jeg er som jeg er. 
Jeg har også fået en del "hate" og det er jeg også træt af.
Jeg har nok en tendens til at "skjule" at jeg er ked af det, og lave lidt grin med det, men det går mig på.
Jeg ved godt at det er noget man må tage med, når man har en blog - og det gør jeg jo også, men det er bare irriterende.
Hvorfor kan folk ikke bare holde kæft hvis de ikke har noget godt at sige? - Er det så svært?
Bare fordi at man har en mund, behøver man ikke at kæfte op konstant, så snart at man har noget på hjerte.
"Hate" på mig i jeres dagbøger, og lad være med at skriv det til mig. Jeg lever fint i uvidenhed om hvem der kan lide mig, og hvem der ikke kan.
Anyways - nu er jeg kommet ud med nogle frustrationer (hæhæ) og så kan jeg komme videre til det, som det handler om.
Jeg har idag dette outfit på.
Jeg havde ikke outfittet på i skolen, for der er mega koldt i min klasse, så PT. har jeg bare en stor sweater og gamacher indenunder mine posede bukser når jeg er i skole, hahah. 
I skolen ligner jeg mest af alt en søndags-doven-pige.
Det bliver dejligt når det bliver varmt, ikke?
Da jeg kom hjem, så tog jeg dette outfit på. - lækkert og alligevel afslappende.
Bukserne er fra Zara - min grå cardigan er fra H&M. Min top indenunder er også fra H&M. Skoene er fra Friis&Company (Fik dem for et år siden). Hatten er fra Monki.
Hvad synes i om outfittet?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Forstår dig fuldt ud, forresten fedt look. :P.

    Tjek eventuelt min nye blog:

    http://anna0104.blogspot.dk/

    KNUS Anna! :P

    SvarSlet
  2. Syntes specielt ikke at din blog er kedelig. Vi viser personlighed på forskellige måde, ved at smile, græde eller måden vi blogger på. Du er ikke kedelig på nogen måde, du viser din personlighed gennem din blogging og det ser folk nok ikke men, man skal bare læse mellem linjerne. Dit tøj, dine mening og alt muligt andet passer på dig og dét er din personlighed. :-)
    Jeg er og forbliver en fastlæser af din blog, fordi den er spændende og der er mening med den.
    http://twistaheart.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Godt at du kommer ud med det Alberte, personligt forstår jeg jo slet ikke hvorfor folk gider at bruge tid på at "hate" på sådan en fantastisk person som dig! Du er jo helt fantastisk og du lyser virkelig min ellers lidt grå hverdag op.
    Endnu engang "Du er FANTASTISK Alberte!"

    - Charlotte

    SvarSlet
  4. Godt at du siger det! Jeg kender følelsen og den er bestemt ikke rar! Jeg håber at det hjalp at få det ud, mest fordi jeg ikke kan forstå hvorfor det overhovet er nødvendigt at vende "hate" mod dig! :D Jeg elsker din blog og jeg læser og ser stortset alt du ligger ind, så jeg kan simpelthen ikke forstå de mennesker der siger sådan noget. ;)

    Ps. bare lige for at tilføje; Jeg elsker dit outfit Alberte! <3

    SvarSlet