lørdag den 12. januar 2013

Hygge efter dåben!!

Nu er Nath blevet døbt, og hvor var det dog sjovt at se!
Hun fik både sagt ja til at hun troede på gud, og at hun troede på at han var blevet pint og plaget under Pontius Pilatus, og en masse andet gegl.
Hun vil i øvrigt gerne have at jeg fastlår i dette indlæg, at hun officielt er guds barn, hæhæhæ.
Nå, men vi fejrede det med Asti og tofifee, og nu sidder vi og spiser M&m's og drikker solbærte, og snart skal vi se Notebook.
Jeg har aldrig set Notebook før, men Nath er meget fast besluttet på at den MÅÅÅ jeg se.
Er i guds børn?
Kan i lide tofifee?
Har i set The Notebook, og er den god?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Ja.
    Ja.
    Og nej.

    Tillykke til hende!:)

    SvarSlet
  2. Er blevet døbt, men tror ikke på gud.
    Ja, visse grænser.
    Ja, første film jeg nogensinde har grædt til, fuck altså ..
    http://bloggingbykia.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Er i guds børn? Ja.
    Kan i lide tofifee? Jeg EEEELSKLER det! :D
    Har i set The Notebook, og er den god? JJA! den er vildt GOD!! (Lidt sørgelig)

    SvarSlet
  4. Er ikke blevet døbt, tror hellere ikke på gud :)

    SvarSlet