onsdag den 2. januar 2013

New in - Sweater!!

I morges da jeg vågnede kom min længe ventede sweater.
Siden starten af December har jeg ønsket mig en hvid sweater, og jeg var helt forelsket i den  jeg fandt på welikefashion.com!
Den er off-white, hvilket er svært at se på billedet, men jeg kan også godt lide off-white. 
Hva synes i om den?
Kan i lide hvide sweatre?
Nu går jeg rundt i den, og indenunder har jeg min sorte buksedragt! - Jeg elsker min buksedragt, for den er så ekstremt behagelig, og samtidig smart!
Hvornår skal i starte i skole igen?
Glæder i jer?
Jeg vil gerne være den første til at indrømme at jeg godt kunne bruge en uge til. Vi skal have terminsprøver i denne måned, og jeg oooorker det ikke. Sidste gang blev jeg så nervøs at jeg ikke gennemførte hele Engelsk-eksamen.
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Den er super fin til dig! :-)
    Har også købt en off-hvid sweater for nyligt!

    Skal starte i skolen imorgen, torsdag.

    http://www.matildesblog.com/

    SvarSlet
  2. Den er super fin!!! :)

    Jeg startede i skole i dag hvor er det dejligt at se sine venner igen!

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvilket kamera bruger du egentlig?

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet