onsdag den 17. juli 2013

Topshop favoritter! - Juli!

HEJ LÆSERE
Det her er jo den ultimativ varmeste måned, og jeg nyder den af fulde drag. Derfor kan I også se at jeg ikke blogger specielt meget. Det er ikke fordi at jeg har mistet interessen, eller at jeg stopper, men der sker bare mange spændende ting i det varme vejr.
Jeg glemmer jer ikke, og det er ikke fordi at jeg stopper med at blogge, jeg holder bare lidt sommerferie, hæhæ. Håber at I er OK med det.
Jeg har fundet disse Topshop-ting og jeg har især et crush på shortsene, som jeg synes er liiiidt for nuttede! De har nogle flotte farver, og vil være SÅ fin med en crop top, f.eks. som den lyserøde jeg fandt, eller bare med en almindelig hvid t-shirt. 
Hvad kan I bedst lide på collagen?
KNUS WHITTA

torsdag den 11. juli 2013

New in - Ny fra top til tå

HEJ LÆSERE!
Da jeg var i Aalborg fik jeg købt det her fantastiske outfit, som jeg er meget glad for.
Jeg elsker virkelig printet på nederdelen, da jeg synes det er lidt anderledes. 
T-shirten er fuldstændig basic, og kan både bruges til bare at gå rundt og slappe af i, og den kan bruges indenunder højtaljede shorts eller nederdele. Den er fra Just Female.
Nederdelen tror jeg at jeg kommer til at bruge resten af sommerferien, haha! Den er fra Envi. I Envi har de i øjeblikket mange forskellige produkter med det print, og jeg er fuldstændig forelsket i det. 
Hvad synes I om mit nyindkøbte outfit? 
KNUS WHITTA

mandag den 8. juli 2013

Perhaps the truth depends on a walk around the lake


En tur til Aalborg!

HEYSAN LÆSERE!
Idag har jeg været i Aalborg. Min mor boede i Aalborg fra hun var to år, til hun var omkring de tolv år, så vi var bare en tur, hvor hun så sine bardomshjem i Aalborg, hendes skole og så de butikker hun elskede da hun var barn. Det var fantastisk at se, også for mig, for nu ved jeg hvilket miljø hun voksede op i, og det er meget spændende. Derudover fik jeg nogle gode historier med på vejen.
Min mor boede i et helt fantastisk stort hus som barn, som I også kan se på billedet ovenover. Vildt, ikke? Jeg ville ikke have noget imod at bo i sådan et stort hus!
Men så blev der selvfølgelig også plads til shopping, og fik købt en fin, fin nederdel, en lækker oversize t-shirt og et blødt tørklæde. 

Idag havde jeg en leopard-habit fra Second female på.
Shorts fra Abercrombie&fitch.
Sko fra Adidas.
Top fra Topshop.
Hvad synes I om outfittet?
KNUS WHITTA

søndag den 7. juli 2013

Nibe Festival 2013!

HEJ LÆSERE
Igår var jeg til Nibe Festival og hvor var det dog hyggeligt!
Vi fik både set Mads Langer, Dúné og Noah. Min kusine og hendes bedsteveninde fik også set Kesha og et par numre af Rasmus Seebach, men da klokken blev seks var jeg smadret, og klokken syv lå jeg og sov.
Der var fantastisk god stemning til alle koncerterne, og det var utrolig hyggeligt. Jeg har aldrig været til festival før, men det er helt sikkert noget jeg vil prøve igen. Jeg bliver nok ikke en person som ligger og sover i et telt i flere dage, men én dag, måske. Dog kommer det også an på om der kommer nogle fede kunstnere.
Højdepunktet for mig var uden tvivl Mads Langer! Han er fantastisk.
Har I været til nogle gode koncerter, som i helt sikkert vil huske altid?
Har I været på nogle gode festivaller? 
KNUS WHITTA

fredag den 5. juli 2013

Solskin fra nilens jord!

HEYSAN!
I den sidste uge har jeg simpelthen brugt det allersidste fra min solskinspudder, som jeg overhoved kunne støve op. Nu er den fuldstændig og aldeles tom! Derfor måtte jeg jo købe en ny, for solskinspudder er et must for mig! Jeg synes altid jeg ser syg ud, hvis jeg ikke har det på. Nogle synes måske at solskinspudder er overflødigt, og at man ser dullet ud med det, men det kommer da godt nok an på hvor meget man bruger, for det behøver ikke at se unaturligt ud.
Jeg har derfor købt den her fra Nilens jord. Jeg ved godt at Nilens jord er lidt dyrt, men til gengæld er det et mærke med god kvalitet. Jeg vil hellere betale mere for god kvalitet, end mindre for dårlig.
Har I gode erfaringer med Nilens jord?
Har I nogle produkter med dem? 
SOMMERKNUS WHITTA

Så er sommerferien startet for alvor!

HEJ LÆSERE
Nu er det blevet sommerferie for alvor, for nu er jeg i Jylland. Jeg er nemlig i sommerhus med min moster og kusine, og det er vildt hyggeligt!
Idag har vi været i Aars som er en lidt større by, lidt væk fra deres sommerhus. Der fik jeg købt nogle basic t-shirts, som jeg manglede, og udover det, noget lækkert make-up. 
Det her billede tog jeg før at vi tog afsted til byen, og jeg har min skønne Abercrombie-top på. 
Her de næste par dage vil jeg nok blive en rigtig dårlig blogger (dårligere end i forvejen) for jeg kommer ikke til at blogge specielt meget. I morgen går turen til Nibe Festival, hvor der skal ses Kesha, Mads Langer, Rasmus Seebach osv.
Gud hvor er jeg glad for sommerferie! Jeg har vanvittigt brug for det!
Har I været på festival i år? - Eller skal I? 
KNUS WHITTA