onsdag den 17. juli 2013

Topshop favoritter! - Juli!

HEJ LÆSERE
Det her er jo den ultimativ varmeste måned, og jeg nyder den af fulde drag. Derfor kan I også se at jeg ikke blogger specielt meget. Det er ikke fordi at jeg har mistet interessen, eller at jeg stopper, men der sker bare mange spændende ting i det varme vejr.
Jeg glemmer jer ikke, og det er ikke fordi at jeg stopper med at blogge, jeg holder bare lidt sommerferie, hæhæ. Håber at I er OK med det.
Jeg har fundet disse Topshop-ting og jeg har især et crush på shortsene, som jeg synes er liiiidt for nuttede! De har nogle flotte farver, og vil være SÅ fin med en crop top, f.eks. som den lyserøde jeg fandt, eller bare med en almindelig hvid t-shirt. 
Hvad kan I bedst lide på collagen?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar