fredag den 19. juli 2013

Dagens outfit - Ude i de danske marker

HEJ LÆSERE
Der er jo mange glæder ved at have forældre. De skifter dig når du er lille, de skal høre på alt din brok, og engang imellem mundlort og alligevel elsker de dig. De lære dig at gå, tale, binde sko, cykle og hvordan man spiser med kniv og gaffel (I enkelte tilfælde pinde... det kommer ganske meget an på hvor man kommer fra) men en af glæderne ved at have forældre er også bare at tilbringe kvalitetstid. Mig og min elskede far elsker at køre i bil sammen, og så tager vi på noget vi kalder "foto-safari" hvor at vi tager billeder af landskaber og flotte motiver. Idag var vi ude på sådan en lille safari, hvor vi fik undersøgt nogle nye steder vi aldrig havde været før, og vi fik taget nogle flotte billeder. Dog klemte der sig da alligevel et par billeder ind af mit outfit til bloggen. Jeg elsker det her outfit fordi at det er så casual, og alligevel smart.
Btw. mine øjne på det sidste billeder ser lidt freaky ud, ikke? Helt lyseblå, haha! - og det er ikke engang redigeret.. Hvis bare de altid så sådan ud, og ikke kun når jeg står og stirrer direkte ind i solen... Måske skulle jeg stirrer direkte ind i solen noget oftere.

 Top fra topshop - Shorts fra Abercrombie&Fitch - sko fra Pieces (Kan dog ikke købes mere) - Solbriller fra Urban Outfitters

Hvad synes I om mit outfit idag? 
Nyder I solen? 
Har I nogle sjove aktiviteter I ELSKER at lave med jeres forældre?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar