tirsdag den 23. juli 2013

New hair from CIRCUS!

Det billede ovenover er nok tættest på at ligne min nye hårfarve. På nogle af billederne ser det mørkere ud, end det rent faktisk er. Det handler nok om hvordan soler rammer. 
HEJ LÆSERE
På hjørnet af Jens Juels gade på østerbro i KBH ligger en fantastisk lille frisør som hedder Circus, med de mest fantastiske frisører. 
De er så dygtige, og allerede da jeg fortalte frisøren at jeg ville have en "sommerlig karamel-farve" så vidste hun præcis hvad jeg mente! Jeg er helt vild med mit nye hår, og jeg glæder mig til at skulle vifte med det, foran de franske drenge, når jeg i morgen formiddag rejser til Frankrig!
Den første halvdel af ferien har jeg wi-fi så der kan jeg blogge, men den anden halvdel, skal i måske lige holde ud, hæhæ. 
Jeg glæder mig også til at jeg om 19 dage starter på efterskole, og kan vise mit nye hår... Åh jeg glæder mig til efterskole... mine nerver er heftige.
Nå, men hvad synes I om mit hår?
Det er blevet lidt kortere og en del lysere, men jeg elsker det! Åh hvor jeg elsker forandring i håret... bliver altid træt af mit hår, når jeg har haft det i et stykke tid. 
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Wow alberte! Det er virkelig flot, og det klæder dig vildt meget! Seriøst. Det er jo perfect match!!!! Lækker frisør, må vidst kigge lidt nærmere på den. :-)

    Louise/ Faith

    SvarSlet
  2. Heyy.
    Super sød og inspirerende blog du har dig. Vi kunne måske følges? Smid en kommentar på min blog, hvis det har interesse!

    Kærlige knus & kys
    http://erica-schou.blogspot.dk/

    Og forresten har jeg en giveaway i gang, deltag hvis det lyster!
    http://erica-schou.blogspot.dk/2013/07/giveaway-casio-ur.html

    SvarSlet
  3. du er jo super smuk
    og jeg elsker dit pandehår,nok fordi jeg selv har noget der linger heh...
    men ja hvor meget kostede det???

    SvarSlet
  4. Du er ligeså smuk med dit nye hår, som du var med det gamle :) Ligemeget hvad man gør ved dit hår vil du altid være perfekt! Måske kunne du tjekke min blog, og blive fast læser hvis det lyster??

    braidsandcupcakes.blogspot.dk

    SvarSlet