fredag den 26. juli 2013

France - Day 2

HEJ LÆSERE
Igår var min anden dag i Frankrig, og min første hele dag her. 
Vi startede dagen med at tage på stranden, og det var da også hyggeligt, men jeg har bare et problem med sand (Dont judge me) og jeg kan ikke lide at få sand mellem tæerne, og få sand på kroppen. Derfor blev jeg hurtigt træt af det, så mig og min mor tog hen på en lille café og fik noget at drikke, og jeg læste i min bog "kære dumme dagbog". Selvom jeg snart fylder seksten, så har jeg det bedst med nogle humoristiske bøger som er nemme at komme igennem. Jeg er bestemt ikke typen som sætter sig og læser 'borte med blæsten' osv.
Om aftenen efter aftensmad gik jeg ned til en lille aften-café, og min mor fik en cola, min far fik en øl, og jeg drak en rigtig lækker Pina colada! Jeg elsker kokos, så den drink er perfekt for mig. 
Hvilken slags bøger kan I bedst lide? 
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar