fredag den 5. juli 2013

Så er sommerferien startet for alvor!

HEJ LÆSERE
Nu er det blevet sommerferie for alvor, for nu er jeg i Jylland. Jeg er nemlig i sommerhus med min moster og kusine, og det er vildt hyggeligt!
Idag har vi været i Aars som er en lidt større by, lidt væk fra deres sommerhus. Der fik jeg købt nogle basic t-shirts, som jeg manglede, og udover det, noget lækkert make-up. 
Det her billede tog jeg før at vi tog afsted til byen, og jeg har min skønne Abercrombie-top på. 
Her de næste par dage vil jeg nok blive en rigtig dårlig blogger (dårligere end i forvejen) for jeg kommer ikke til at blogge specielt meget. I morgen går turen til Nibe Festival, hvor der skal ses Kesha, Mads Langer, Rasmus Seebach osv.
Gud hvor er jeg glad for sommerferie! Jeg har vanvittigt brug for det!
Har I været på festival i år? - Eller skal I? 
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Jeg skal selv på Grøn Koncert..
    Damn, du er efterhånden tæt på mig.. Jeg bor ca. 15 km væk fra Aars :)

    SvarSlet