mandag den 29. juli 2013

En lille mærkelig franksmand

HEJ LÆSERE
Ja, man oplever nogle ganske mærkelige typer, når man går en tur på et marked. Forleden (Tre dage siden, mere nøjagtigt) gik jeg forbi en bod med nogle FANTASTISK flotte lamper, og jeg havde én af dem, da jeg var lille, så det skabte minder. Så jeg spurgte den lille besynderlige skaldede mand som ejede forretningen, om jeg måtte tage et billede af lamperne.
Han fortalte at det måtte jeg gerne, hvis jeg også tog et billede af ham... Ja, jeg er en ret høflig person og selvom jeg ikke ved hvad jeg skulle bruge et billede af ham til, så tog jeg kameraet op for at tage et billede af ham, men så begyndte han at gemme sig, så jeg ikke kunne få et billede af ham... Han var et sjovt lille indput, selvom han var ganske mærkelig.
Har I mødt nogle mærkelige typer på jeres ferier?

Btw. jeg dropper desværre ferie-dagbog's ideen, da internettet er ret dårligt her hvor jeg er, og i morgen skal jeg til et nyt sted, hvor der desværre heller ikke er internet. :(
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar