fredag den 5. juli 2013

Solskin fra nilens jord!

HEYSAN!
I den sidste uge har jeg simpelthen brugt det allersidste fra min solskinspudder, som jeg overhoved kunne støve op. Nu er den fuldstændig og aldeles tom! Derfor måtte jeg jo købe en ny, for solskinspudder er et must for mig! Jeg synes altid jeg ser syg ud, hvis jeg ikke har det på. Nogle synes måske at solskinspudder er overflødigt, og at man ser dullet ud med det, men det kommer da godt nok an på hvor meget man bruger, for det behøver ikke at se unaturligt ud.
Jeg har derfor købt den her fra Nilens jord. Jeg ved godt at Nilens jord er lidt dyrt, men til gengæld er det et mærke med god kvalitet. Jeg vil hellere betale mere for god kvalitet, end mindre for dårlig.
Har I gode erfaringer med Nilens jord?
Har I nogle produkter med dem? 
SOMMERKNUS WHITTA

Så er sommerferien startet for alvor!

HEJ LÆSERE
Nu er det blevet sommerferie for alvor, for nu er jeg i Jylland. Jeg er nemlig i sommerhus med min moster og kusine, og det er vildt hyggeligt!
Idag har vi været i Aars som er en lidt større by, lidt væk fra deres sommerhus. Der fik jeg købt nogle basic t-shirts, som jeg manglede, og udover det, noget lækkert make-up. 
Det her billede tog jeg før at vi tog afsted til byen, og jeg har min skønne Abercrombie-top på. 
Her de næste par dage vil jeg nok blive en rigtig dårlig blogger (dårligere end i forvejen) for jeg kommer ikke til at blogge specielt meget. I morgen går turen til Nibe Festival, hvor der skal ses Kesha, Mads Langer, Rasmus Seebach osv.
Gud hvor er jeg glad for sommerferie! Jeg har vanvittigt brug for det!
Har I været på festival i år? - Eller skal I? 
KNUS WHITTA

lørdag den 29. juni 2013

New shoes from trend!!

HEJ LÆSERE
Forleden var jeg en tur inde på strøget, hvor jeg fik købt lidt forskelligt. Jeg var også inde i en butik, som jeg aldrig havde lagt mærke til før. Butikken hedder trend, og der er sindssygt mange fede sko og tilbehør! Jeg faldt pladask for de her sko. Jeg synes de er lækre, og jeg kan godt lide at min fods kulør er en smule mørkere end skoen, haha. 
Udover sko har trend også nogle vildt fede tasker, og hår-tilbehør, og de fleste af deres ting er virkelig billige, så det kan godt betale sig at kigge forbi den butik.
Tror det her er sådan nogle sko som der er meget forskellig mening omkring.
Igår gik jeg en tur i de her sko, og så gik jeg forbi to piger, som åbenlyst dissede dem, lige foran mig... Hamrende irriterende.
Men generelt kan jeg godt lide at høre folks mening om mine ting, så længe de fortæller deres mening på en ordentlig måde. 
Hvad synes I om skoene? 
Jeg glæder mig meget til at gå med dem nede i Frankrig. 
KNUS WHITTA

fredag den 28. juni 2013

DIMISSIONS OUTFIT!

Dimissions-outfittet, fra igår. 
Halskæde: arvet
Habit: Second Female
Jeans: Dr. Denim
Sko: Trend

Hold da op! - Igår var jeg til dimission, og hvor er det vildt.
Nogle af mine læsere ved at skolen ikke har været nem for mig. Jeg har haft angst for skole, og derfor er der to år af mit liv, hvor jeg slet ikke har gået i skole.
Jeg kan huske i 6. klasse, hvor at min mor følger mig hen til skolen.
Vi står udenfor skolen, og hun siger at jeg SKAL gå ind.
Jeg vil ikke, men jeg går derind.
Jeg skal op og have håndarbejde med pigerne fra klassen. Vi står ude på trappen på 4. etage, hvor at håndarbejde lå. Jeg kan pludselig høre pigerne fra min gamle klasses stemmer, og jeg går i panik. Ikke fordi at deres stemmer var frygtindgydende, men deres stemmer mindede mig om at nu skulle jeg forholde mig til hele klassen, og hele skolen, og jeg fik det forfærdeligt. Jeg var angst. Jeg sagde til min mor at jeg fik det skidt, og så kastede jeg op. Udover hele trappen, og jeg var vildt flov. Jeg følte mig så ussel, og selvfølgelig blev angsten endnu værre af at jeg havde været så pinlig... Men nu har jeg gennemført skolen. Har gået i fire forskellige klasser, men nu er jeg færdig... Det er så stort!

Hvad synes I om mit dimisions-outfit? 
KNUS WHITTA

Festen!

HEJ LÆSERE!
Hold op det var en vild fest i onsdags, og jeg havde det godt nok dårligt dagen efter. Jeg plejer ikke at have det så dårligt dagen efter, når jeg har drukket, men jeg tror også jeg drak lidt mere, end jeg husker, hæhæ.
Nå, men det var ekstremt hyggeligt, og det var en dejlig aften fyldt med søde mennesker.
Dog har jeg nu lavet et løfte til migselv om at jeg ikke vil drikke længere. Nogle synes nok det er mærkeligt eller sindssygt, men jeg kan altså godt være fjollet og have det sjovt, uden at drikke. At drikke få genstande kan jeg self. godt gøre, men jeg vil ikke drikke så meget at jeg kaster op dagen efter.
Min storebrors venner som også er blevet studenter kom også, og de er super søde, og det var fedt at der kom nogle andre unge.
Har I noglesinde været så fulde at I dagen efter ikke kunne huske specielt meget? haha. 
KNUS WHITTA

torsdag den 27. juni 2013

Party outfittet!

Her er det outfit jeg havde på igår, til mig og min storebrors fest.
De her billeder blev taget før festen startede, bare så I ikke tror at festen var totalt fesen, hihi. 
Der skal nok komme et indlæg om selve festen, men jeg synes bare outfittet var så smukt, at det skulle have sit eget indlæg.

Kjolen er fra H&M til 70 kroner.
Skoene er fra Tommy Hilfiger. Kostede ca. 600 tror jeg. 
Halskæden er købt på loppemarked til 20 kroner. 

Jeffrey Campbell, foxy model

HEJ LÆSERE
Jeg er komplet forelsket i den her Jeffrey Campbell model! Jeg synes skoene er så smukke, og jeg elsker designet. Hvis jeg var rig og berømt, så ville jeg have en helt hylde FYLDT med denne Jeffrey Campbell model, som i øvrigt hedder Foxy. 
Jeg skal snart ud og købe et par, og jeg regner med at jeg går efter de klassiske sorte, for dem kan jeg bruge til flest ting, men jeg er altså også helt forelsket i de brune! 
Hvilken af disse sko kan I bedst lide?
Hvis I måtte vælge ét par, hvilken af dem havde I så valgt?
KNUS WHITTA