mandag den 8. oktober 2012

Imma Abercrombie Girl!

Måske er overskriften lidt misvisende, for jeg kan faktisk ikke særlig godt lide Abercrombie&Fitch. 

Dog er jeg helt vild med denne skjorte derfra, som jeg syntes er rigtig lækker. Det er også den som man kan se mange af ekspedienterne af på inde i deres butik. 



Hvad syntes i om Abercrombie&Fitch?

Jeg har hadt en rigtig hård dag i skolen. Vi har terminsprøver i denne uge, og jeg har en forfærdelig prøveangst. Bare når papiret står foran mig, bliver jeg helt stakåndet.

Jeg klarede halvdelen af opgaven og så brød jeg sammen. Brød sammen er måske så meget sagt, men jeg rystede og begyndte at græde en smule. Heldigvis er det bare en prøve, til den rigtige eksamen. EKSAMEN. Uhyggeligt ord. 

Hvad syntes i om prøver i skolen?
KNUS WHITTA.

3 kommentarer:

  1. En gang brød jeg sammenm, eller var lige ved at græde over nogle divisions stykker til en matematik prøve. Jeg havde svært ved at regne det ud. Blev så panikslagen. :p

    Jeg synes, man burde droppe alle de prøver. XD

    Rigtig god blog!

    SvarSlet
  2. Elsker din skjorte!!!!!

    Kig forbi og smid gerne en kommentar:)

    Knus Emma

    Emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. For noget tid siden havde jeg det som dig, men hvad er det værste, der kan ske? Min eksamens- og præsentationsangst skyldes mine egne forventninger, hvilket jeg er begyndt at arbejde med. Jeg gennemførte niendeklasses-eksamenerne uden nogle betydningsfulde problemer, og jeg kan nu fremlægge uden at få det dårligt.
    Du skal nok komme over det! Desuden er skjorten virkelig lækker!

    SvarSlet