fredag den 26. oktober 2012

København fjoller!!

Det er besynderligt at bo i København engang imellem.
Man tager en lille spontan cykeltur i det kolde, men dejlige vejr, og pludselig cykler man forbi en statue med nogle babyer, og babyerne har fået huer på.
Så standser man, og så opdager man en papegøje, en baby-gynge, og en hængekøje. FEDT!
Elsker når København fjoller.
Har i også oplevet noget skørt i jeres by?
Nu til en anden sag - Hvad syntes i om carheart-huer?
Overvejer lidt at sælge den, for jeg er ikke specielt vild med den der street-stil, men den er jo alligevel varm og praktisk.

Det her bliver ikke det eneste indlæg idag, for jeg skal også vise jer en super god tegner! - Hun er kun 15 år, men hun tegner professionelt, efter min mening!
KNUS WHITTA.

2 kommentarer:

  1. Jeg bor i Roskilde og går i skole og Centrum ved domkirken på et rigtig dejligt gymnasium, hvor eleverne fjoller med statuerne. I en længere periode havde en statue af to mænd fået fine nederdele på. Det var ret spøjst.

    Med hensyn til Carhartt huer, hvis det er dem du mener? Så var de ret hipster engang, men nu er de som alt andet, ikke så meget på mode igen. Men hvis du vil sælge den, så er jeg da helt klart en interesseret køber! For jeg har ikke så mange penge til at kunne købe en fra ny :)

    //Knus

    http://detteerikkeencykel.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Altså, jeg elsker virkelig din hue - det er sådan en som jeg selv godt kunne finde på at gå med, og så ville jeg blæse på om det var in eller yt.
    Jeg tror at statuerne har fået huer på for at gøre folk i julehumør. De ligner i hvert fald små søde nisser :D

    SvarSlet