fredag den 12. oktober 2012

My brother is my hero!!

Det er dejligt at min bror har givet mig lov til at lave et indlæg om ham, og hans selebukser, haha.
Jeg har præsenteret jer for min mor, men jeg vil jo også gerne præsenterer jer for et pragteksemplar af en bror.
Jeg ved godt at alle siger at deres bror er den bedste, men der findes altså ikke nogen som min bror.
Jeg ser så meget op til ham. Han har en vild styrke, som jeg bliver inspireret af. 
Og btw. er han ikke bare mega flot i selebukser?
Ingen tvivl.
Han har været ude og købe dem idag, og de er meeega fede!
Jeg syntes at enhver mand burde få sig et par selebukser når de fylder atten. Det burde stå i lovgivningen.
Er han ikke bare flot??
KNUS WHITTA.

4 kommentarer:

  1. Han har nogle vilde øjnbryn! :-D

    - Men udover det.. Jeg er enig med dig om, at det er mega fedt med seler! ;)

    SvarSlet
  2. Det er MEGA fedt, det med selerne. Han er faktisk køn ;) Kan bare ikke lide hans øjenbryn :(

    SvarSlet
  3. Alle mennesker burde have seler fra da de blev født. <3

    SvarSlet