tirsdag den 19. marts 2013

Blomster er dejligt!

Hej læsere!
I den tid hvor at jeg har været syg, har min familie simpelthen været rørende søde og dejlige.
Min mor købte for et par uger siden, da jeg lå og havde det forfærdeligt, to smukke blomster-buketter, som jeg kunne kigge på. Hun købte anemoner (Vi kalder det min blomst, fordi at jeg elskede anemone-sangen fra Ronja Røverdatter, da jeg var lille) Og så købte hun nogle blå blomster.
De blå blomster var ikke sprunget ud, så imens jeg var syg, så kunne jeg kigge på hvordan de sprang ud... langtrukken procces, haha, men nu er de sprunget ud, og de er virkelig smukke.
Min mormor og morfar var også forbi med blomster og 100 kroner. Det er virkelig utroligt hvor dejlig min familie er. Whitta-Familien er bare bedst, haha.
Nå, men min mormor og morfar gav mig en masse farvestrålende blomster. Jeg elsker den lyserøde blomst. Jeg elsker baby-lyserøde blomster. Dog er jeg  også pjattet med de gule.
Hvad gør jeres familie for jer, når i er syge?
Har i en ynglings blomst? - og hvilken?
KNUS WHITTA

mandag den 18. marts 2013

Kan du stå for det??

Hvem kan stå for det her blik?
Man kan tydeligt se at min Cocomus ikke kan lide at køre bil, men hun ser godt nok nuttet ud!
"Mooooar... Kan vi ikke snart komme ud af den her bil?"

søndag den 17. marts 2013

Wasted!

Hej læsere!
Åh gud, jeg er simpelthen så træt og dårlig nu. Jeg har været ude og gå en tur (for første gang i tre uger) med mine forældre.
Det var super hyggeligt, men jeg kan godt mærke det nu. Jeg har kvalme og har den ubehagelige sygdoms-fornemmelse i kroppen. ÆV ÆV.
Nå, men jeg har alligevel fået min far til at tage nogle billeder af mig til bloggen. Jeg vil SÅ gerne blogge, også selvom jeg har det dårligt.
Imens at jeg har været syg har jeg konstant tænkt på:" Glemmer de mig nu?"
Det er nok bare sådan en usikkerhed som er indprintet, og jeg tror at den er ret normal som teenager. Glemmer folk mig, hvis jeg ikke gør opmærksom på mig selv?
- Nå, men det her havde jeg på da jeg gik tur... Dog med en STOR FED jakke udenover, haha.
Nå, men kan i se at jeg har været syg?
Jeg har svært ved at kende mig selv. Jeg er blevet så tynd, og det er ikke rart at se på. Jeg ligner jo snart nogle af de der usunde modeller...
Apropos det - så synes jeg GODT NOK at mange bloggere har et UNDERLIGT syn på, hvad der er "Den perfekte krop".
Mange bloggere sætter billeder ind af den "idielle" krop, og jeg sidder og krummer tæer. SERIØST, er det virkelig blevet moderne at ligne en ukogt spagetti?

Hvad synes i om outfittet? 
KNUS WHITTA

lørdag den 16. marts 2013

STILIKON - HVAD ER DER SKET?

Hej Læsere!
I September, tror jeg det var, lavede jeg et indlæg om mit største stilikon. MILEY CYRUS. Jeg kiggede mine gamle indlæg igennem og så på det, og hvor er der sket meget.
Fra en "Flippet" pige som prøvede at "bryde" med hendes image som disney-stjerne, kørte hun den endnu længere ud.
Jeg har personligt hele tiden haft en lille fornemmelse af at hun ville lave et "oprør" hvor at hun viser, at hun også har brug for sin frihed, og har brug for at være teenagetøs,og spasse helt ud engang imellem.
Dog er hun stilmæssigt ikke min kop te længere.
Nå, men jeg ville alligevel gerne blogge om hendes stil, for hun er en utrolig stilsikker pige, og når man ser hendes tøj, så VED man at det er hendes tøj. På den måde har jeg stadig meget respekt for hende (Intet ændret).
En læser skrev at hun gerne ville have en collage med Miley's stil, ligesom jeg lavede engang. Jeg sætter virkelig pris på jeres ideer, og det vil jeg gerne vise, at jeg virkelig lytter til. 
Nå, men Mileys stil er blevet meget drenget, og jeg forstår godt hvorfor. Det må være meget hårdt at blive "stemplet" som glimmer-pigen Hannah Montana. 
Jeg vil nødigt have at nogle føler jeg angriber hende, for jeg elsker stadig hendes fanden-i-voldskhed, men stilen er desværre blevet for udflippet for mig.
Der kan nå at ske meget på et halvt år.

Nu til noget mere alvorligt.
Dem som læser min fanside på Facebook ved at jeg har været meget syg, men nu fortæller jeg det lige til resten.
Jeg har haft høj HØJ feber, og det har varet en måned. Jeg har været indlagt, hvor at de undersøgte mig, og alt muligt.
Jeg har angst for hospitaler, så det var svært i sig selv at skulle indlægges.
Jeg var så dårlig den aften, at jeg ikke husker meget fra hospitals-besøget, men jeg husker at jeg lå og græd da jeg skulle have taget blodprøver. JEG LÆRER ALDRIG at få taget blodprøver. Jeg følte mig virkelig som Alberte otte år, da jeg lå der og klemte min mors hånd.
Nå, men jeg er altså stadig ikke på toppen, men jeg har det bedre, og snart kommer jeg regelmæssigt tilbage med daglige indlæg.
VÆR TÅLMODIGE - jeg har IKKE glemt bloggen.
Hvad synes i om Miley Cyrus "nye" stil?
Har i prøvet at være syg i en måned?
KNUS WHITTA

lørdag den 2. marts 2013

Forårsmoden 2013

I foråret 2013 bliver både hvid og gul nogle meget fremtrædende farver. Det kan man også se når man tager en tur ind i de dyre butikker, med kvalitetsvarer. Mads Nørgaard er især meget inspireret af neonfarverne, og har mange neonfarvede sweatre.
 Den neongule farve er meget oppe at vende. Udover det så bliver hvid en meget populær farve. I modeugen kunne man se modeshows hvor det HELE var hvidt fra top til tå, og derfor siger mange "mode eksperter" at det vil blive på mode at gå med hvidt fra top til tå. 

Man skal ikke være et geni for at se at caps er på mode. Man kan se dem i mange butikker, og RIGTIG mange unge går rundt i dem - både i feminine varianter, men også de mere rå baseball-caps.
Udover caps så er flade sko, specielt sneakers blevet populære. 
På catwalken i modeugen var der mange modeller som havde sneakers på, hvilket er meget atypisk, fordi at modellerne plejer at have høje stiletter på. 

Buksedragten er på igen! - Det er jeg personligt meget glad for, for jeg elsker buksedragten. Den er dejlig at gå rundt i, og samtidig er de smarte. 

Ja, læderjakken har jo været på mode i flere år, men nu er designerne begyndt at eksperimenter med dem, og i år er der kommet flere læderjakker i farve. Blandt andet kan man på catwalken se pink læderjakker, og gule læderjakker.
Den blomstrede kjole bliver også meget populær, men det er den jo stort set hvert forår.

Hvilken trend er I gladest for er kommet på mode?
- Jeg er ikke mode ekspert, men mange af jer har spurgt efter et indlæg om forårsmoden, så nu kommer det. :-)
Håber at i kan lide det.
Har i andre eksempler på trends i foråret?
Kommenter gerne.
KNUS WHITTA

fredag den 1. marts 2013

SHOES!

Min nye sko jeg købte igår.
Dejligt simple og feminine. :-)
Hvad synes i om dem?

New in - Gul og Glad!


Igår var jeg som sagt med min mor ude og købe tøj, og nu vil jeg vise jer den sweater jeg købte. Mig og min mor var nemlig i Illum for at tjekke butikken "selected" men da vi kom derind var der ikke nogle særlig lækre ting. Vi var på vej ud af butikken, men så faldt mine øjne over en gul sweater. Jeg er lige begyndt at kunne lide gule ting. Det er en forårsfarve, og nu er det jo blevet forår. Jeg synes også at den er god til at pifte min meget sort-hvid-stil op.
Nå, men jeg prøvede den, og jeg blev straks forelsket i den!
Hvad synes I om den?
Kan I lide den gule farve, eller synes i gult tøj er... reeet grimt?
KNUS WHITTA