lørdag den 2. marts 2013

Forårsmoden 2013

I foråret 2013 bliver både hvid og gul nogle meget fremtrædende farver. Det kan man også se når man tager en tur ind i de dyre butikker, med kvalitetsvarer. Mads Nørgaard er især meget inspireret af neonfarverne, og har mange neonfarvede sweatre.
 Den neongule farve er meget oppe at vende. Udover det så bliver hvid en meget populær farve. I modeugen kunne man se modeshows hvor det HELE var hvidt fra top til tå, og derfor siger mange "mode eksperter" at det vil blive på mode at gå med hvidt fra top til tå. 

Man skal ikke være et geni for at se at caps er på mode. Man kan se dem i mange butikker, og RIGTIG mange unge går rundt i dem - både i feminine varianter, men også de mere rå baseball-caps.
Udover caps så er flade sko, specielt sneakers blevet populære. 
På catwalken i modeugen var der mange modeller som havde sneakers på, hvilket er meget atypisk, fordi at modellerne plejer at have høje stiletter på. 

Buksedragten er på igen! - Det er jeg personligt meget glad for, for jeg elsker buksedragten. Den er dejlig at gå rundt i, og samtidig er de smarte. 

Ja, læderjakken har jo været på mode i flere år, men nu er designerne begyndt at eksperimenter med dem, og i år er der kommet flere læderjakker i farve. Blandt andet kan man på catwalken se pink læderjakker, og gule læderjakker.
Den blomstrede kjole bliver også meget populær, men det er den jo stort set hvert forår.

Hvilken trend er I gladest for er kommet på mode?
- Jeg er ikke mode ekspert, men mange af jer har spurgt efter et indlæg om forårsmoden, så nu kommer det. :-)
Håber at i kan lide det.
Har i andre eksempler på trends i foråret?
Kommenter gerne.
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Det er nogel super fed ting du har fundt og sådan du har skrevet det!
    -Katrine
    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig din blog og læser alle dine indlæg :-)

    Håber du vil tage et kig forbi min nye blog: http://enchantedbyelise.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor har du fundet de sidste to blomster kjoler henne?

    SvarSlet
  4. Inspirerende indlæg! ;)
    Jeg tænkte på om du ikke vil være med i min konkurrence hvor du kan vinde en blackmask, eller smide en kommentar på min blog? <3
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
  5. Ligesom you, spørger jeg også hvor du har fundet kjolerne henne? :-D

    SvarSlet