torsdag den 28. marts 2013

Øjnene er sjælens vindue...

Idag har jeg været på kunstudstilling. Man måtte desværre ikke tage billeder inde på udstillingen, men jeg tog det her billede af plakaten, så i kan se "stilen" af det jeg så.
Jeg var nemlig inde og se en fotografi-udstilling, hvor at en kvinde har fotograferet børn og unge, med intense blikke.
Det var faktisk virkelig spændende.
Man siger jo at øjnene er sjælens vindue, og det synes jeg godt at man kan se på billedet med de to piger. Der er så mange følelser i deres blikke.
Nu kommer min bedsteveninde på besøg, og jeg glæder mig!
Vi har ikke set hinanden i to måneder, så det bliver fantastisk at se hende igen.
Hvad synes I i øvrigt om mit outfit idag? Jeg har min nye cowboyjakke på, haha.
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Gud! Det er jo så smukt! Øjnene er sjælens vindue! Det udstillen vil jeg gerne se!

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det er et godt emne at fotografere. Dog kan jeg bedre lide kunst med mere muntre budskaber :)

    btw. - jeg elsker din taske, den er vildt fed :)

    SvarSlet
  3. Humleby? (:
    Hvor er det skønt. Altså dit outfit. Jeg elsker cowboy-jakker. Kan slet ikke få nok.. ♥♥♥

    SvarSlet
  4. Hvor er din cowboy jakke fra?

    SvarSlet