søndag den 24. marts 2013

En "lille" tur i fields?

 Hej læsere!
Idag tog mig og mine forældre en "lille" tur i Fields.
Det var egentlig kun min mor og jeg som skulle afsted, men min far ville gerne med, og se på nogle ting.
Jeg tror at min far var kvinde i sit tidligere liv. Han elsker at kigge på tøj til mig og min mor. Han nyder at shoppe til kvinder. Hvis alle mænd var som ham... Det tør jeg slet ikke tænke på.
Nå, men lige da vi kom ind i Fields smuttede vi ind i ZARA, og det skulle vise sig at være traumatisk for pengepungen, og fantastisk for Alberte Whitta, hahah. 
Jeg startede med at prøve de hvide jeans. Pludselig stak mor hovedet ind i prøverummet med en hvid trøje:" Prøv lige den her til, skat" Sagde hun og smilede.
Jeg kiggede skeptisk på den, men prøvede den. Den var fantastisk.
Den var så behagelig at have på, og den var så fin og enkel.
Nå, men jeg prøvede outfittet, og pludselig kom min far med en cowboyjakke. Jeg blev meget glad, for jeg har længe ønsket mig en cowboyjakke.
Pludselig stod jeg i et dilemma! - Hvad skulle jeg vælge at købe?
Jeg er dårlig til at træffe valg, så jeg lod mine forældre tage det. Jeg får det fysisk dårligt af valg, fordi at jeg ved at valg har konsekvenser, og det freaker mig lidt ud. Dog ville konsekvenserne for valget nok ikke være så voldsomme i denne situation, men jeg kunne altså ikke vælge alligevel.
Da jeg havde fået mit tøj på igen, og kom ud, så fortalte de at jeg måtte få det hele.
Jeg blev ellevild og glad.
SLUT

Det var en fortælling om hvordan jeg fik fingrene i outfittet, haha.
Ej, men jeg elsker virkelig det outfit.
Hvad synes i om outfittet?
Hvad synes i om hvide jeans generelt?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Er vild med det. Selvom både trøjen og bukserne er hvide, står det godt til hinanden - især med cowboyjakken til.
    Du er utrolig køn! :)

    SvarSlet
  2. Du ser ret nuttet ud i det tøj:)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Flot tøj. Ville ønske jeg havde dine forældre.. ^^

    SvarSlet